تایل- مولتی استایل – الوند پلاست

استفاده می شود. مولتی استایل جزو متریال های اصلی برای برش لیزری است و به علت انعطاف پذیر بودن میتوان شکل ها و طرح های گوناگون را با استفاده از این ورق ها بوجود آورد. این ورق ها می تواند به شکل آینه ای و یا مولتی استایل طلایی خش دار باشد. هنگامی که بر روی یک ورق حکاکی انجام می گردد، سطح حکاکی شده بسته به جنس زیر روکش مولنی استایل تغییر رنگ می دهد. بر روی ورق های دیگر برخوردار است و سازگاری خوبی نداشته باشد. سازندگان مختلفی در سراسر ایران برای کاربردهای مختلف ورق های دیگر می باشند.

حالا که تا حدودی با این عنصر آشنا شدیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دادیم بهتر است به سراغ کاربردهای آن برویم. نکاتی است توجه داشته باشد این نوع ورق ها با استفاده از پلکسی گلاس. تابلو راهنما را می توان با استفاده از متریال هایی نظیر استیل ، فلز ، لایت باکس ، مولتی استایل و پلکسی گلاس ساخت . در ابتدا باید فایل با کیفیتی را در اختیار شرکت قرار دهید.

تیم نئو پلکس از سال 1372 با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را به کار گرفته تا امور مربوط به فروش و واردات انواع پلی کربنات و پلکسی گلاس ، مولتی استایل و خدمات لیزر و چاپ و حکاکی و ساخت انواع تابلو و استند و باکس و هر آنچه قابل ساخت با این متریال می باشد را با بهترین کیفیت و حداقل قیمت از صفر تا صد ( متریال – اجرا و نصب ) ارائه دهد و با خدمات گسترده از قبیل طراحی، حکاکی، برش لیزر، حکاکی فایبر، چاپ دیجیتال، برش دیسک، انجام کلیه امور کارگاهی و فروش فایل های آماده مخصوص برش لیزر و حکاکی همراه و همیار شما عزیزان در امور خدمات لیزر و محصولات پلکسی گلاس باشد.

حتی سطوح خمیده برای آینه های معرق مرا با این ورقها درت می کنند. سطوح خمیده در آینه های معرق را هم می توان به وسیله این ورق ها درست شمع های مولتی استایل کرد. تایل معرق را از PVC,MDF.ABS می سازند. تایل مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی می باشد که با لایه ای طرح دار روکش شده است. گروه قدرتمند و با سابقهی نیوپلکس، یکی از اولین فعالان در صنف طلق ( پلکسی گلاس و … ) و لیزر میباشد.