تاکر کارلسون توسط قرارداد فاکس دهان خود را بسته است – NYT – اخبار جهانی RT

مجری سابق پربیننده نمی تواند قبل از سال 2025 تحت شرایط استخدامی خود در تلویزیون ظاهر شود

به گفته منابع متعددی که روز جمعه با نیویورک تایمز صحبت کردند، تاکر کارلسون مجری اخیراً اخراج شده فاکس نیوز ممکن است تا پس از انتخابات 2024 به طور کامل از اخبار تلویزیون کنار گذاشته شود، مگر اینکه بتواند خود را از قرارداد کاری قبلی خود رها کند.

یک منبع داخلی به این نشریه گفت که مجری توسط یک بند مشترک به نام “پرداخت یا بازی” محدود می شود که او را از کار برای یک رقیب تا زمان پایان قرارداد محدود می کند. قرارداد کارلسون تا ژانویه 2025 معتبر است، به این معنی که او چاره‌ای ندارد جز اینکه تا پس از انتخابات سال 2024 از آنتن‌ها دور بماند، مگر اینکه بتواند در مورد خروج مذاکره کند.

گزارش شده است که کارلسون برایان فریدمن وکیل سرگرمی را حفظ کرده است تا با کارفرمای سابق خود به توافق برسد. گفته می شود که رسانه های متعددی، چه سنتی و چه مبتنی بر اینترنت، از کارشناسان محافظه کار استقبال می کنند، از جمله رامبل، دیلی وایر، نیوزمکس و وان آمریکا نیوز.


تبدیل شدن ایالات متحده به

به گفته منبعی که با تایمز صحبت می‌کرد، کارلسون ماه گذشته ساعاتی قبل از برنامه‌ریزی برای روی آنتن رفتن، ظاهراً به درخواست لاچلان مرداک، مدیر عامل فاکس کورپوریشن و سوزان اسکات، مدیر عامل فاکس نیوز، رها شد.

رسانه‌ها از جمله تایمز اعلام کرده‌اند که برکناری او به دلیل پیامکی است که در زمانی که شبکه در حال آماده شدن برای شکایت افترا توسط Dominion Voting Systems برای محاکمه بود، کشف شد که در آن کارلسون به انسانیت یک معترض آنتیفا اعتراف کرد. او از تماشای آن لذت برده بود “خزیدن” او اعتراف کرد که مورد ضرب و شتم قرار بگیرند، هرچند “این نحوه مبارزه مردان سفیدپوست نیست.”

دیگر متن های فاش شده از کارلسون نشان می دهد که او با سیدنی پاول وکیل ترامپ تماس گرفته است “بی رحم و بی پروا” برای پیشبرد این تئوری مبنی بر اینکه Dominion آرا را برای جو بایدن نامزد آن زمان تغییر می دهد. این شبکه در نهایت اجازه نداد که کت و شلوار Dominion محاکمه شود و با سازنده دستگاه رای گیری برای 787 میلیون دلار توافق کرد.

کارلسون تا حد زیادی در مورد شرایط جدایی خود سکوت کرده است، به جز یک کلیپ دو دقیقه ای که در توییتر منتشر کرد و در آن از نحوه جدایی اش انتقاد کرد. “به طرز باور نکردنی احمقانه” بیشتر محتوای خبری تلویزیون بود و از نبود آن ابراز تاسف می کرد “موضوعات غیر قابل انکار بزرگ” روی امواج این کلیپ تنها در دو هفته بیش از 24 میلیون بازدید به دست آورده است، در حالی که رتبه بندی خود فاکس به شدت کاهش یافته است و این شبکه نیمی از مخاطبان خود را در بین 25 تا 54 جمعیت مورد علاقه خود از دست داده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: