تاکر کارلسون با فاکس نیوز – RT World News قطع رابطه کرد

فاکس نیوز روز دوشنبه اعلام کرد که این شبکه و مجری اصلی آن تاکر کارلسون متقابلاً توافق کرده اند که پس از بیش از یک دهه به همکاری خود پایان دهند.

رسانه های فاکس نیوز و تاکر کارلسون برای جدایی توافق کردند. از خدمات او به عنوان مجری و قبل از آن به عنوان یک مشارکت کننده تشکر می کنیمپخش کننده آمریکایی گفت که کارلسون آخرین برنامه خود را جمعه گذشته پخش کرد.

فاکس از کارلسون تشکر کردبرای خدمات او به شبکه به عنوان میزبان و قبل از آن به عنوان یک مشارکت کننده.

نه فاکس و نه کارلسون توضیحی برای جدایی ارائه نکرده اند. این شبکه گفت که قسمت جمعه گذشته تاکر کارلسون امشب آخرین قسمت خواهد بود و به جای آن یک برنامه خبری از عصر دوشنبه پخش خواهد شد.

کارلسون هیچ اشاره ای به پایان سریال هفته گذشته نداده بود و در عوض فصل جدیدی از مجموعه مستند خود را برای فاکس با عنوان Tucker Carlson Originals اعلام کرد. او روز جمعه یک سخنرانی کلیدی در اندیشکده محافظه کار بنیاد هریتیج ایراد کرد و بار دیگر به چیزی در مورد جدایی از فاکس اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید:
فاکس نیوز پول هنگفتی برای حل و فصل پرونده تقلب در انتخابات انجام می دهد

در غیاب توضیح رسمی، گمانه زنی های گسترده ای مبنی بر اینکه این جدایی ممکن است مربوط به شکایت اخیر علیه فاکس توسط Dominion Voting Systems باشد، وجود دارد. این شرکت از این شبکه به دلیل افترا در دادگاه دلاور شکایت کرده بود و مدعی شده بود که مجریان فاکس ادعاهای “بی اساس” رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در مورد انتخابات 2020 را تبلیغ کرده اند. فاکس هفته گذشته این شکایت را با مبلغ 787.5 میلیون دلار به پایان رساند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: