“تانک” مرموز در حال شناور شدن در دریا (عکس) – اخبار RT World

یک شی مرموز شبیه به سخت افزار نظامی شناور در دریا مشاهده شده است. ارتش این کشور به این اتفاق عجیب اعتراف کرده است، اما قادر به رهگیری شیء شناور نشده است.

عکس‌های این شی مرموز هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی اندونزی منتشر شد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. به گزارش رسانه های محلی، این تصاویر توسط کارگران سکوی نفتی در دریای ناتونا گرفته شده است – حوضه ای وسیع و کم عمق در جنوبی ترین بخش دریای چین جنوبی و عمدتاً در آب های سرزمینی اندونزی واقع شده است.

یکی از تصاویر این تانک را نشان می دهد که در دریای آزاد شناور است و برجک و تفنگ آن به وضوح قابل مشاهده است. در حالی که به نظر می رسید خودرو به شدت زنگ زده است، برخی از تجهیزات خارجی آن، از جمله قوطی جری یدکی و یک کابل بکسل دست نخورده بودند.

تصویر دیگری مخزن دریانوردی را با یک کشتی واقعی – کشتی حمل لنگر OPS Astrid – در پس زمینه نشان می دهد. بنا بر گزارش ها، کشتی سعی کرد به شی شناور نزدیک شود، اما به دلیل آب ناآرام نتوانست این کار را انجام دهد.

این اتفاق عجیب توسط ارتش این کشور تایید شده است، که پیام‌های متفاوتی در مورد ماهیت شی تانک مانند ارسال کرد. روز یکشنبه، سرگرد Saul Jamlaay به رسانه‌های محلی گفت که گزارش‌ها از این کشف “اشیاء مشابه تانک ها” درست بودند، اما این “اشیاء خطرناک نبودند.” این مقام مدعی شد که شیء مخزن شکل مورد بحث متعلق به یک شرکت نفت و گاز محلی بوده و از یک سکوی دریایی خارج شده است.

با این حال، روز دوشنبه، دریاسالار جولیوس ویدجوجونو گزارش متفاوتی از این رویداد ارائه کرد و بیان کرد که ماهیت و منشأ تانک واقعاً مشخص نیست، و نیروی دریایی همچنان در جستجوی جسمی است که در آن وجود دارد. “دور شد.”

“لطفا منتظر یک تحلیل عمیق تر باشید. نیروی دریایی به دنبال محل اختفای خود است. به نقل از رسانه های محلی، دریاسالار گفت.