تاریخچه ارواح و قتل در انتظار نخست وزیر ژاپن در عمارت 1929 است

تاریخچه ارواح و قتل در انتظار نخست وزیر ژاپن در عمارت 1929 است

Premier Fumio Kishida می تواند در اوایل این هفته به زمین دو طبقه 5183 متر مربعی منتقل شود.

برای اولین بار در نزدیک به یک دهه، یک نخست‌وزیر ژاپن قرار است در اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر زندگی کند – بنای یک قرن قدمت که یادگار زیبایی‌شناسی هنر دکو است و با یک تاریخ شوم پوشیده شده است.

هیچ تاریخی به طور رسمی اعلام نشده است، اما پخش کننده عمومی ملی NHK گفته است که نخست وزیر فومیو کیشیدا می تواند در اوایل این هفته به عمارت دو طبقه سنگی و آجری 5183 متر مربعی (55789 فوت مربع) که در سال 1929 افتتاح شد، نقل مکان کند. نماد ورود ژاپن به مدرنیسم اوایل قرن بیستم باشد. این اقامتگاه در سال 2005 مورد بازسازی قرار گرفت که طبق گزارشات، یک کشیش شینتو با جن گیری انجام شد تا ارواح شیطانی را که برخی از محافل سیاسی نگران جمع آوری کرده بودند طی دهه ها دور کند.

کیشیدا که حدود دو ماه پیش کار خود را آغاز کرد، در حال حرکت است تا به دفتر نخست وزیری نزدیکتر شود، یک سازه شیشه ای و فولادی که در سال 2002 در چند متری افتتاح شد تا در مواقع اضطراری سریعاً در دسترس باشد. جیجی پرس گزارش داد که او در محل اقامت قانونگذاران زندگی می کند و اولین نخست وزیر این عمارت از زمان یوشیهیکو نودا در سال 2012 خواهد بود.

دو نخست وزیر آخر دور ماندند. یوشیهیده سوگا، سلف کیشیدا، از مجتمع مسکونی اعضای مجلس به محل کار رفت. محل ممکن است به او کمک کرده باشد که دور از رسانه ها با قانونگذاران برخورد کند.

نخست وزیر شینزو آبه در محل اقامت شخصی خود در منطقه شیبویا توکیو زندگی می کرد که با ماشین حدود 15 دقیقه با دفتر فاصله داشت. به گفته نودا، اگرچه اقامتگاه رسمی خالی از سکنه بود، اما هنوز هم حدود 160 میلیون ین (1.4 میلیون دلار) برای نگهداری از مالیات دهندگان هزینه دارد.

آبه در اولین دوره نخست وزیری خود در سال های 2006-2007 حدود 10 ماه در اقامتگاه رسمی نخست وزیری زندگی کرده بود. در آن دوره، اقامتگاه نوسازی شده به خانه شش نخست وزیر با دوره کوتاه مدت تبدیل شد که به طور متوسط ​​کمی بیش از یک سال در این سمت بودند و به عنوان مکانی بد برای یک رهبر جدید تلقی می شد.

آبه زمانی که در سال 2012 به عنوان نخست وزیر بازگشت، دیگر برنگشت و طولانی ترین نخست وزیر کشور شد.

محل اقامت و دفتر اصلی زمانی که توکیو از زلزله ویرانگر سال 1923 بیرون آمد و با الهام از هتل امپریال طراحی شده توسط معمار آمریکایی فرانک لوید رایت ساخته شد. این هتل به طور رسمی در همان روزی که زلزله توکیو را درنوردید افتتاح شد و از حادثه فاجعه‌باری که بخش‌های وسیعی از پایتخت را با خاک یکسان کرد و ده‌ها هزار نفر را کشت.

سه سال پس از افتتاح دفتر نخست وزیری، افسران نیروی دریایی جوان وارد شدند و در سال 1932، نخست وزیر تسویوشی اینوکای را ترور کردند. چهار سال بعد، این مرکز محل قیام نظامی دیگری بود، اما پس از آن، نخست وزیر کیسوکه اوکادا در یک گنجه پنهان شد و جان سالم به در برد. پنج نفر به ضرب گلوله کشته شدند و چیزی که گمان می‌رفت یک گلوله در بالای درب ورودی اصلی باقی مانده بود، یادآور شورشی بود که با فرورفتن کشور در حاکمیت نظامی‌گرایانه رخ داد.

با بیرون آمدن ژاپن از نابودی جنگ جهانی دوم و دهه‌های پس از آن، هیچ بازنگری عمده‌ای در این تأسیسات صورت نگرفت، که منسوخ شد و توسط بسیاری از کارمندان دفتر کابینه تیره‌تر تلقی می‌شد. بر اساس گزارش روزنامه Sankei، یوشیرو موری، نخست وزیر سابق به آبه گفته است که ارواح را در آنجا دیده است.

سالن‌های بزرگ آن هنوز برای میزبانی از مهمانان خارجی استفاده می‌شد، مانند رئیس‌جمهور جورج اچ دبلیو بوش، که در سال 1992 در یک ضیافت در آنجا بیمار شد و در حالی که کیچی میازاوا، نخست‌وزیر کیچی میازاوا از حال رفت، استفراغ کرد.

دولت حدود 8.6 میلیارد ین برای تبدیل این اقامتگاه به محیطی خانگی هزینه کرده است. حکاکی‌های پیچیده کلمه و اتاق‌های پرزرق و برق آن به دقت بازسازی شده‌اند. تزئینات منحصر به فرد آن حفظ شده است، از جمله کنده کاری های جغد سنگی که در بیرون نگهبانی می کنند.

اکنون تنها چیزی که نیاز دارد یک ساکن جدید است.