بیمارستان ایالات متحده 15 میلیون دلار به والدین نوزادی که در طول مطالعه خواب فوت کرده اند پرداخت می کند

بیمارستان ایالات متحده 15 میلیون دلار به والدین نوزادی که در طول مطالعه خواب فوت کرده اند پرداخت می کند

به والدین 15 میلیون دلار تسویه حساب تعلق گرفت

بیمارستان کودکان بوستون 15 میلیون دلار به زوجی در ماساچوست پس از مرگ نوزاد 6 ماهه مبتلا به کوتولگی در طی یک مطالعه خواب پرداخت کرده است.

مردم گزارش دادند که بکی و رایان ککولا – از پلیموث، ماساچوست، پسرشان جکسون را برای آزمایش صندلی ماشین و مطالعه خواب در 18 فوریه 2022 به بیمارستان کودکان بوستون خریدند.

در طی یک مطالعه معمول خواب، نوزاد پس از اینکه بیش از 30 دقیقه بدون اکسیژن کافی باقی ماند، جان خود را از دست داد.

پدر و مادر گفتند WCVB5میزان اکسیژن و ضربان قلب نوزاد به حد خطرناکی کاهش یافت و پس از نیم ساعت نوزاد پسر دچار ایست قلبی شد.

کارکنان بیمارستان نیز CPR را بر روی جکسون انجام دادند. او تحت حمایت زندگی قرار گرفت، اما پس از 12 روز والدین تصمیم دردناکی گرفتند که او را از مراقبت خارج کنند.

“ما از 18 فوریه فقط در حال انجام یک مطالعه معمولی – تا 2 مارس برای خداحافظی رفتیم. [and] بکی ککولا مادر داغدار به WBZ-TV گفت.

به گزارش پیپل، دپارتمان بهداشت عمومی ماساچوست بعداً پرونده جکسون را مورد بررسی قرار داد و دریافت که کارکنان بیمارستان مرتکب یک سری اشتباهات شدند که او را برای بیش از 20 دقیقه بدون اکسیژن رها کرد.

به دلیل این فاجعه، والدین 15 میلیون دلار از بیمارستان کودکان بوستون دریافت کردند.

پس از این پرونده، بیمارستان کودکان بوستون بیانیه ای را برای WCVB5 منتشر کرد.

بیمارستان اعلام کرد: ما عمیق ترین تسلیت خود را ابراز می کنیم و از خانواده به دلیل از دست دادن پسرشان عذرخواهی می کنیم. “به دنبال این حادثه، ما بلافاصله تمام مطالعات خواب را متوقف کردیم و یک بررسی کامل از آنچه رخ داد آغاز کردیم. ما خط‌مشی‌ها، آموزش کارکنان، شایستگی‌ها و همه سیستم‌هایی را که از مطالعات آزمایشگاهی خواب پشتیبانی می‌کنند، از جمله برنامه‌ریزی، سفارش، تریاژ و انجام مطالعه واقعی را بررسی کردیم. “

ما چندین پیشرفت را برای نحوه انجام مطالعات خواب شناسایی و اجرا کردیم، از جمله بازنگری در مسئولیت‌های اعضای تیم، آموزش مهارت‌های عملی و آموزش برای کارکنان آزمایشگاه خواب، افزایش جهت‌گیری فن‌آور خواب و آموزش مداوم، اصلاح فرآیند سفارش و تریاژ. که خطرات بالقوه برای بیماران را ارزیابی می‌کند؛ و بررسی محیطی که در آن آزمایش انجام می‌شود. پس از این بررسی و اجرای این بهبودها، مطالعات خواب به صورت مرحله‌ای برای اطمینان از ایمنی بیمار از سر گرفته شد.

این بیانیه در پایان گفت: “ما به نظارت دقیق بر ارائه مراقبت از مطالعات خواب ادامه می دهیم تا از بالاترین سطح کیفیت و ایمنی برای بیماران و خانواده های آنها اطمینان حاصل کنیم.” “ما تعهد سیستم خود را به اولویت بندی و بهبود کیفیت و ایمنی به عنوان پایه و اساس تمام مراقبت های ارائه شده در بیمارستان کودکان بوستون حفظ می کنیم.”