بیمارستان‌های اتریش برای مرگ و زندگی در طول کووید – RT World News

کلینیک‌ها در منطقه سالزبورگ اتریش یک تیم ارزیابی ویژه تشکیل داده‌اند که وظیفه شناسایی بیماران کووید را دارند که شانس بیشتری برای بقا دارند. بقیه ممکن است به زودی مجبور شوند در صندلی عقب بنشینند.

رسانه‌های اتریشی گزارش می‌دهند که در میان افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید، پرسنل پزشکی هشدار می‌دهند که ممکن است به زودی مجبور شوند تصمیم دلخراشی را اتخاذ کنند که کدام یک از بیماران تحت درمان نجات‌دهنده زندگی قرار می‌گیرند و کدام بیماران باید منتظر بمانند. واحدهای مراقبت ویژه در منطقه سالزبورگ مملو از تعداد بیمارانی است که در روز سه‌شنبه در آنجا درمان شده‌اند و به ۳۳ نفر رسیده است. رئیس بیمارستان‌های سالزبورگ در یک درخواست احساسی برای کمک به دولت محلی، هشدار داد که به زودی کلینیک‌ها احتمالاً نمی‌توانند سطح استانداردهای موجود را از نظر درمان پزشکی تضمین کنند. نماینده درمانگاه شهرستان وضعیت را بهدویدن به دیوار

فرماندار منطقه، ویلفرد هاسلائر، روز سه‌شنبه اعلام کرد که برخی از بیماران کووید که وضعیت آنها دیگر تهدیدی برای زندگی نیست، از بیمارستان‌ها به مراکز توانبخشی منتقل می‌شوند تا فضا برای موارد جدی‌تر فراهم شود.


اتریش واکسیناسیون اجباری را از اول فوریه و قرنطینه سراسری از دوشنبه اعمال می کند

در همسایه اتریش علیا، وضعیت بهتر از این نیست، به طوری که تعداد مرگ و میر در بخش های مراقبت های ویژه از ارقامی که در تمام موج های قبلی کووید دیده شده بود، فراتر رفته است. کارکنان بخش بهداشت و درمان در گفتگو با روزنامه استاندارد اتریش به شرط ناشناس ماندن گفتند که تخت‌های رایگان دارند.زیرا مبتلایان در حال مرگ هستند.

در حال حاضر، ایجاد یک به اصطلاح “تیم تریاژ” در بیمارستان های سالزبورگ به عنوان “اقدام احتیاطیاین هیئت متشکل از شش نفر است: یک کارشناس حقوقی و پنج ارائه دهنده از رشته های مختلف پزشکی. اگر فشار وارد شود، آنها تصمیم خواهند گرفت که کدام بیماران شانسی دارند و کدام درمان ها چشم انداز کمی برای موفقیت دارند.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!