بیل گیتس نرخ مرگ و میر کووید-19 را پیش بینی می کند – RT World News

بیل گیتس، میلیاردر آمریکایی، ادعا کرده است که مرگ و میر و عفونت های کووید-19 ممکن است در سال آینده به کمتر از سطح آنفولانزای فصلی کاهش یابد، زیرا افراد بیشتری واکسینه می شوند و درمان بهبود می یابد، مگر اینکه با یک نوع جدید و کشنده تر مواجه شویم.

بنیانگذار مایکروسافت روز پنجشنبه در یک مصاحبه مجازی در انجمن اقتصاد جدید بلومبرگ در سنگاپور اظهار داشت که واکسن ها، ایمنی طبیعی و درمان های دهانی نوظهور به این معنی است که “نرخ مرگ و میر و نرخ بیماری باید به طور چشمگیری کاهش یابد.”

این غول فناوری که به ویژه در طول همه‌گیری پرطرفدار بوده است، گفت: مشکلات مربوط به ظرفیت تولید واکسن احتمالاً با چالش‌های توزیع و حتی کاهش تقاضا جایگزین می‌شوند.

واکسن‌ها خبر بسیار خوبی هستند و محدودیت‌های عرضه تا حد زیادی با خروج از اواسط سال آینده حل خواهد شد و بنابراین ما از نظر تدارکات و تقاضا محدود خواهیم شد. او خاطرنشان کرد.

او همچنین به مخاطبان خود گفت که باید دید در مناطقی مانند جنوب صحرای آفریقا چقدر تقاضا برای واکسن کووید-19 وجود دارد.

گیتس با درخواست برای کار بیشتر برای ریشه کن کردن آنفولانزا، مدعی شد که میزان مرگ و میر ناشی از کووید-19 احتمالاً تا اواسط سال آینده کمتر از آنفولانزا خواهد بود، مگر اینکه انواع کشنده کروناویروس ظاهر شود.

بنیاد بیل و ملیندا گیتس خود را در توسعه واکسن ها و نظارت بر ویروس درگیر کرده است و خواستار واکنش جهانی به همه گیری کووید-19 است. این بنیاد صدها میلیون دلار در توسعه و توزیع شات های بالقوه نجات دهنده سرمایه گذاری کرده است.

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، آنفولانزا سالانه 650000 نفر را می کشد. حداقل پنج میلیون نفر بر اثر کووید-19 از زمان شروع همه گیری در اواخر سال 2019 جان خود را از دست داده اند.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!