بیش از ده ها شرکت تولید خود را در استان چین به دلیل شیوع ویروس متوقف کردند

بیش از ده ها شرکت تولید خود را در استان چین به دلیل افزایش کووید متوقف کردند

کووید در چین: ژجیانگ چین در مجموع 173 مورد انتقال محلی را گزارش کرده است.

شانگهای:

بیش از ده‌ها شرکت چینی اعلام کردند که تولید را در بخش‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در استان ژجیانگ شرقی چین در پاسخ به محدودیت‌های سخت‌گیرانه دولت محلی برای مقابله با کووید-۱۹ متوقف کرده‌اند که باعث سقوط قیمت سهام آنها شده است.

ژجیانگ در مجموع 173 مورد انتقال محلی با علائم تایید شده در دوره 6 تا 12 دسامبر گزارش داد، اعداد رسمی روز دوشنبه نشان داد که اولین شیوع خوشه ای داخلی در استان در سال جاری است.

در ماه اکتبر، استان فقط یک مورد محلی را گزارش کرد.

تعدادی از شرکت‌ها، از جمله Ningbo Homelink Eco-Itech Co Ltd، Zhejiang Zhongxin Fluoride Materials Co Ltd، Zhejiang Jingsheng Mechanical & Electrical Co Ltd و Zhejiang Fenglong Electrical Co Ltd، تعلیق تولید را از طریق براده‌های مبادله در آخر هفته اعلام کردند.

سهام آنها در اوایل معاملات روز دوشنبه به شدت کاهش یافت. Zhejiang Chunhui Intelligent Control Co Ltd و Zhejiang Yankon Group بیشترین ضرر را متحمل شدند و سهام آنها هر کدام بیش از 7 درصد سقوط کرد.

چین برای 12 دسامبر 80 مورد جدید انتقال محلی با علائم را در سرزمین اصلی گزارش کرد که 74 مورد در ژجیانگ شناسایی شدند.

Ningbo Homelink که محصولات پلاستیکی تولید می کند، اواخر روز یکشنبه در یک پرونده مبادله ای گفت که به درخواست مقامات محلی تولید را در شهر اصلی خود Ningbo متوقف کرده است و در حال انجام اقداماتی برای به حداقل رساندن تأثیر منفی بر تجارت خود است.

شرکت هواداران ژجیانگ جیندون، سازنده چینی تجهیزات سیستم تهویه، روز یکشنبه گفت که تولید در شعبه خود در شهر شائوکسینگ ژجیانگ به دلیل اقدامات ضد ویروسی دولت محلی به حالت تعلیق درآمده است.

این شرکت اعلام کرد در این ماه تاخیری در تحویل محصولات و ضربه به کسب‌وکار وجود خواهد داشت، اما نتایج سالانه امسال محدود خواهد بود.

همه شرکت‌هایی که اعلام کردند تولید را متوقف کرده‌اند قول داده‌اند که به طور کامل با دولت محلی همکاری کنند، که تصمیم می‌گیرد چه زمانی می‌توان تولید را از سر گرفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)