بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، بوریس جانسون می گوید: «مرا ببخش» و به دنبال داستانی با موضوع خوک پپا

بوریس جانسون «گفتارش را از دست داد»، می‌گوید «مرا ببخش» و به دنبال آن داستان خوک

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، جایگاه خود را در یادداشت ها در حین سخنرانی از دست داد.

لندن:

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، روز دوشنبه برای مدت کوتاهی در حین سخنرانی جای خود را در یادداشت‌ها از دست داد و حکایتی درباره بازدید اخیرش از پارک موضوعی Peppa Pig برای رهبران تجاری به‌حساب آورد.

جانسون با جستجوی یادداشت‌هایش، آهی کشید، گفت: «ببخشید» و در حالی که سخنرانی خود را برای کنفدراسیون صنایع بریتانیا در بندر تاین، شمال انگلستان قطع می‌کرد، مکرر زمزمه کرد «مرا ببخش».

او بهبود یافت و در مورد تکنولوژی “تک شاخ” صحبت کرد و سپس از Peppa Pig World بازدید کرد، پارکی که بر اساس برنامه تلویزیونی انیمیشن کودکانه درباره خوک صورتی شاداب و دوستان و خانواده اش ساخته شده بود.

جانسون به مدیران تجاری گفت: «دیروز، همانطور که همه ما باید، به Peppa Pig World رفتم. “من آن را دوست داشتم. Peppa Pig World بسیار جای من است: خیابان های بسیار امن و نظم در مدارس دارد.”

جانسون از مخاطبان مدیران تجاری که به پارک موضوعی در همپشایر، جنوب انگلستان رفته بودند، پرسید که می‌گوید این پارک بزرگ‌ترین Peppa Pig World است و “برای کودکان نوپا” عالی است.

جانسون خطاب به مدیرانی که از این پارک بازدید نکرده بودند، گفت: «تعجب می‌کنم که شما آنجا نبوده‌اید».

چه کسی باور می‌کرد که خوکی که شبیه سشوار یا احتمالاً سشوار پیکاسو است، خوکی که بی‌بی‌سی آن را رد کرد، اکنون به 180 کشور جهان صادر شود که دارای پارک‌های موضوعی در آمریکا و چین هستند؟

جانسون در این سخنرانی به رهبران کسب و کار درباره آنچه که انقلاب صنعتی سبز می نامد گفت. او همچنین گفت که وظیفه دولت گاهی باید این باشد که “از موهای خود بیرون بیاید” و مقررات و مالیات کمتری را تضمین کند.

جانسون چند هفته سختی را پشت سر گذاشته است و به دلیل مدیریت بحران «شبه» قانونگذاران (نمایندگان مجلس) که برای مشاغل دوم خارج از پارلمان دستمزد می‌گیرند، مورد انتقاد قرار گرفته است و متهم به تغییر سیاست‌ها در راه‌آهن پرسرعت و برنامه‌های مراقبت اجتماعی است.

لورا کوئنسبرگ، سردبیر سیاسی بی‌بی‌سی در توییتر گفت: «نمایندگان محافظه‌کار (محافظه‌کار) هفته گذشته نگران بودند که شماره 10 کنترل خود را از دست بدهد – مطمئن نیستم که هیچ یک از آنها اگر سخنرانی صبح امروز را تماشا کنند، احساس بهتری خواهند داشت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)