به دولت آفریقای جنوبی توصیه شد که قرنطینه کووید را متوقف کند – RT World News

مشاوران بهداشتی از دولت آفریقای جنوبی خواستند تا ردیابی و ایزوله کردن افراد در معرض کووید-19 را متوقف کند و گفتند که این اقدامات برای توجیه تأثیرات منفی آنها به اندازه کافی ضروری یا مفید نیستند.

کمیته مشورتی وزیر بهداشت جو فاهلا گفت که قرنطینه باید متوقف شود «دیگر در فضای اجتماعی و اقتصادی کنونی قابل دوام نیست،» شبکه نیوز24 کشور روز شنبه گزارش داد. این توصیه آخرین نشانه‌ای است که نشان می‌دهد، در جنوب آفریقا، جایی که کشف نوع Omicron کووید-19 باعث ممنوعیت سفر و قرنطینه بین‌المللی شد، سویه جدید نسبتاً بی‌ضرر است.

مهمتر از همه، به نظر می رسد که تلاش ها برای از بین بردن و/یا مهار ویروس احتمالاً موفقیت آمیز نیستند. بنابراین، بسیار مهم است که نقش تلاش‌های مهار مانند قرنطینه و ردیابی تماس دوباره ارزیابی شود. کمیته مشورتی وزیران (MAC) هفته گذشته در یادداشتی به Phaahla گفت.


تجمع نخبگان میلیاردرها در Omicron لغو شد

این توصیه تقریباً یک ماه پس از ظهور Omicron ارائه شد که زنگ هشدار بیماری همه گیر را در سراسر جهان به صدا درآورد. دکتر آنجلیک کوتزی، رئیس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی، این واکنش بین المللی را خواند “طوفان در فنجان چای” زیرا این نوع تنها علائم خفیفی در کشور او ایجاد می کرد. او روز دوشنبه در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که با کاهش تعداد موارد Omicron، کشورش هم اکنون در حال کاهش است “بیش از منحنی” در نوع جدید

MAC تخمین زده است که 60 تا 80 درصد از آفریقای جنوبی در حال حاضر از طریق عفونت یا واکسیناسیون قبلی نسبت به کووید-19 مصونیت دارند. علاوه بر این، با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به ویروس آلوده می شوند، هرگز علائم قابل توجهی ندارند، تنها حدود 10٪ موارد تشخیص داده شده است.

منطقی است که اگر اکثریت قریب به اتفاق موارد تشخیص داده نشود، اکثریت قریب به اتفاق تماس‌های موردی نیز تشخیص داده نمی‌شوند. کمیته گفت. “این بدان معنی است که قرنطینه و ردیابی تماس از مزایای بهداشت عمومی در محیط آفریقای جنوبی ناچیز است.”

آفریقای جنوبی طی هفته گذشته به طور میانگین روزانه 30 مورد مرگ ناشی از کووید-19 را ثبت کرده است که از رقم نزدیک به 600 مورد در ژانویه و حدود 400 مورد در جولای کاهش یافته است.

MAC همچنین خاطرنشان کرد که قرنطینه بارهای اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را ایجاد می کند، از جمله از دست دادن درآمد برای افرادی که مجبور به انزوا هستند، و اختلال در کارمندان در بیمارستان ها و سایر تاسیسات حیاتی.