بهترین ها در بهترین تلویزیون از نظر کیفیت تصویر بشناسید

معرفی تلویزیون های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022

تلویزیون‌های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022 را می توان جزو لیست پرفروش تلویزیون‌های امسال هم دانست؛ چراکه اکثریت مردم دیگر عاشق کیفیت بالا در مشاهده تصاویراند و حاضر به خرج مبلغی بیشتر در ازای داشتن یک تلویزیون بسیار خوب با رزولوشن بالا هستند.

اما تلویزیون‌های ایرانی با رزولوشن بالا سال 1400 چه المان‌هایی باید داشته باشند؟

در اینجا تلویزیون‌های مختلف را براساس دسته‌بندی که در آن قرار می‌گیرند بررسی کرده و چند مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین تلویزیون‌ها از نظر کیفیت تصویر

فرمول مهم در خرید تلویزیون

اولین و مهم‌ترین نکته، کیفیت تصویر خروجی است که با فاکتوری مهم یعنی رزولوشن اندازه‌گیری می‌شود. هرچه این میزان بالاتر باشد تصویر خروجی نیز شفافیت و رنج دینامیکی بهتری در نمایش رنگ‌ها به شما خواهد داد.

دومین مولفه، اسپیکرهای قوی است. اگر در محیطی زندگی می‌کنید که دارای سروصدا است یا کیفیت صدا برایتان خیلی اهمیت دارد، تلویزیونی بخرید که اسپیکر استریو داشته و دارای صدایی تقویت شده باشد.

حتماً قبل از خرید تلویزیون با رزولوشن بالا باید توجه داشته باشید که قصد خرید چه ابعادی از تلویزیون را برای محیط مدنظرتان دارید؛ آیا می‌خواهید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید یا روی یک میز قرار دهید. همه این‌ها در هر حالت و بسته به فضای اتاق شما روی تلویزیونی که می‌خرید اثرگذارند.

عمده خرید تلویزیون، بالای 40 اینچ!

در حال حاضر سهم زیادی از خرید و فروش تلویزیون ها متعلق به سایز 55 اینچ می‌باشد. برای همین هم قصد داریم تا در ادامه به معرفی تلویزیون های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022 بپردازیم.

در اینجا به سراغ برندی نام آشنا و معروف می‌رویم که تمامی محصولات آن به صورت قطعات جدا از خارج وارد شده و در ایران مونتاژ می‌شوند و با این حال، با اکثر برند های معروف مانند سامسونگ، الجی، سونی و غیره، در حال رقابت بر سر پیشی گرفتن است. برند معروف و پر فروش ایکس ویژن!

 

چرا محصولات ایرانی ایکس ویژن؟

یکی از دلایلی که معرفی تلویزیون های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022 را با ایکس ویژن شروع کردیم، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی و بی نظیر شرکت ایکس ویژن با مشتریان خود است. تیم ایکس ویژن آنچنان دلسوزانه و با دقت تمامی مشکلات و سوالات شما را چه در زمان مراجعه حضوری و چه در ارتباط آنلاین چک می‌کنند و در اسرع وقت پاسخ می‌دهند، که واقعا جای هیچ گله‌ای باقی نمی‌ماند؛ چی از این بهتر!

سومین و مهم ترین دلیل انتخاب تلوزیون‌های ایرانی و باکیفیت ایکس ویژن، تنوع محصولات آن‌ها هنگام تولید محصولات است؛ این مسئله راه را برای عاشقان ویژگی‌های مختلف هموار کرده تا به راحتی از میان این همه گزینه موجود، تلویزیون مدنظرشان را همانند یک تلویزیون شخصی سازی شده از لحاظ امکانات، پیدا کنند.

 

امروزه اگر شما قصد خرید یک تلویزیون هوشمند را داشته باشید، مسلما این سوال به ذهنتان رسوخ می‌کند که تلویزیون‌های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022 کدام‌اند؟

 

در معرفی تلویزیون‌های ایرانی با رزولوشن بالا سال 2022 چه مواردی حائز اهمیت‌اند؟

مواردی مانند نوع صفحه نمایش و رزولوشن تصویر، تعداد پورت‌های یو اس بی و اچ دی ام آی، برخورداری از قابلیت چند تصویره در یک قاب، برخورداری از گیرنده دیجیتالی داخلی و سیستم عامل هوشمند اندروید، اسپیکر استریو، روشنایی بالای 800 نیت و بسیاری موارد دیگر در تعیین خاص بودن برندهای معروف، اهمیت دارد.

 خوشبختانه تلویزیون‌های ایکس ویژن بالاترین استاندارد‌ها را در تمامی مولفه‌های مهم برای یک تلویزیون شامل می‌شوند که در ادامه نام چند مدل جدید را برایتان خواهیم گفت.

 

تلویزیون UHD 4K هوشمند سری 8 مدل XTU835 ایکس‌ویژن 65 اینچ؛ با صفحه نمایش آی پی اس و درجه کیفیت A+، اسپکر استریو و سیستم صوتی قوی.

تلویزیون UHD 4K هوشمند سری 5 مدل XTU535 ایکس‌ویژن 55 اینچ با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، روشنایی 1000 نیت، پنل آی پی اس و سیستم عامل اندروید نسخه 6.

 

تلویزیون UHD 4K هوشمند سری 6 مدل XKU635 ایکس‌ویژن 65 اینچ با نمایش بیش از 8.3 میلیون پیکسل و برخورداری از HDR10 به همراه HARMAN/KARDON، که باعث تقویت دوچندان صدای خروجی می‌شود.

این تلویزیون همچنین از سیستم عامل اندروید ورژن 6 نیز ارائه شده تا به راحتی تمامی کارهای یک تلفن همراه عادی را برای شما شبیه سازی کند.