بهترین محل نصب ردیاب ماشین کجاست؟

مسلما انتظار دریافت موقعیت و ردیابی وسیله ی نقلیه روی نقشه از یک دستگاه ردیاب بدیهی است اما شما می توانید با خرید یک دستگاه ردیاب GPS وایزر امکاناتی بیشتر از ردیابی خودرو به دست آورید. با نصب ردیاب GPS خودرو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، میتوان سریعاً آن را به وسیلهی اپلیکیشن تلفن همراه ردیابی کرد. آنتن GSM موقعیت دریافتی از GPS را طریق سیمکارت داخل دستگاه به مکان معلومی ارسال میکند . که البته همین امر آن را به یکی از بهترین و چالش برانگیزترین مکان ها برای پنهان کردن ردیاب تبدیل کرده است. همچنین اگر قصد دارید که ردیاب جاسازی شده در خودروی شخصی یا خودروی اداری را پیدا کنید، چند راهکار متفاوت وجود دارد که در مقاله نحوه پیدا کردن ردیاب خودرو به شمامعرفی کرده ایم.

در حین فعال کردن حالت آنلاین از طریق نرم افزار این ردیاب وضعیت خودروی خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید . این دستگاه که بعضا به آن مختل یاب ردیاب هم نیز گفته می شود با ارسال پارازیت و اختلال در امواج ارسالی و دریافتی از جی پی اس به ماهواره ردیاب باعث پنهان ماندن راننده می گردد . برای تست و بررسی ردیاب، نصب سیمکارت و فعال سازی جی پی اس توسط فروشنده را فراموش نکنید. می توانید با مراجعه به صفحه بررسی جی پی اس شخصی، از قابلیت ها و موارد استفاده این وسیله نیز آگاه شوید.

از نظر سارقان، احتمال نصب جی پی اس خودرو در قسمت سپر جلویی، تقریبا نزدیک به صفر است، زیرا این قسمت از خودرو انواع مختلف سیم کشی سنسور دما ، نور و موارد دیگر را در خود جای داده است. از نظر عملکرد، ردیاب خودرو به دو دسته آفلاین و آنلاین دسته بندی می گردد. در مدل آفلاین اطلاعات مکانی خودرو از طریق پیامک و به صورت نقطه ای از طریق تلفن همراه مالک آن قابل دریافت است. سرعت برنامه و تحلیل و ارسال داده، از جمله مهمترین مواردی است که هنگام خرید ردیاب به آن دقت کنید. در ایران بهترین انتخاب برای سیم کارت، همراه اول یا ایرانسل است.

در صورتی که اعلانهای هشدار به موقع برای شما ارسال نشود، نصب بهترین سخت افزار هم کمکی به شما نخواهد کرد. سخت افزار ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد، اطلاعات دقیقی از زمان و موقعیتی که فرد در آن حضور داشته و همچنین تخطی از سرعت مجاز حین رانندگی به شما ارائه می دهد. در صورتی که درباره این جی پی اس و مزایای آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد میکنیم از صفحه خرید ردیاب نظامی دیدن کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد برنامه gps برای خودرو لطفا به بازدید از وب سایت ما.