بلینکن در مورد هانتر بایدن – قانونگذار – RT World News به سنای آمریکا دروغ گفت

سناتور ران جانسون مدعی شده است که وزیر امور خارجه به دروغ در مورد روابط خود با پسر رئیس جمهور شهادت داده است.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا “با جسور دروغ گفت” ران جانسون، سناتور ویسکانسین، در شهادت کنگره درباره تماس‌هایش با هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد.

جانسون روز یکشنبه در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت، سپس بلینکن، دستیار کمپین انتخاباتی بایدن، رئیس جمهور منتخب، موافقت کرد که به طور داوطلبانه در کمیته سنا که در مورد معاملات تجاری خانواده بایدن در دسامبر 2020 تحقیق می کند شهادت دهد. در آن زمان، جو بایدن، بلینکن را به عنوان دیپلمات ارشد آمریکا انتخاب کرده بود، انتصابی که نیاز به تایید سنا داشت.

او می خواست وزیر امور خارجه شود. جانسون، یک جمهوریخواه ویسکانسین گفت. و اکنون، به دلیل اطلاعات بیشتری که منتشر شده است، می دانیم که او با جسارت به کنگره دروغ گفت که هرگز به هانتر بایدن ایمیل نزده است. حدس من این است که او یک سری دروغ های دیگر گفته است که امیدواریم بتوانیم او و همسرش را به خانه بازگردانیم.»

جانسون پیشنهاد کرد که بلینکن و همسرش باید سوابق خود را به دلایل قانونی حفظ کنند. شما نمی توانید به جو بایدن اعتماد کنید. شما نمی توانید به هانتر بایدن اعتماد کنید. شما نمی توانید به خانواده بایدن اعتماد کنید. شما نمی توانید به بسیاری از افرادی که خود را با آنها احاطه کرده اند اعتماد کنید.


رئیس سابق سیا از تلاش برای کمک به بایدن برای پیروزی در انتخابات 2020 فاش کرد

در زمان شهادت داوطلبانه بلینکن، جو بایدن به‌رغم جنجال‌هایی که در مورد معاملات تجاری خانواده‌اش در اوکراین و چین وجود داشت، به تازگی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 پیروز شده بود. این رسوایی تنها سه هفته قبل از انتخابات، زمانی که نیویورک پست در مورد محتویات یک لپ تاپ گزارش داد که هانتر بایدن ظاهراً در یک تعمیرگاه کامپیوتر در دلاور رها کرده بود، ظاهر شد.

مایک مورل، رئیس سابق سیا در اوایل این ماه به کنگره شهادت داد که اندکی پس از انتشار بمب لپ‌تاپ، بلینکن از او خواست تا نامه‌ای سرگشاده ترتیب دهد که ادعا می‌کرد این داستان محصول یک روسی است. “کمپین اطلاعات نادرست.” مورل که در میان بیش از 50 مقام سابق اطلاعاتی آمریکا بود که نامه را امضا کردند، در کنگره اعتراف کرد که انگیزه او کمک به بایدن برای پیروزی در انتخابات بوده است.

جانسون در پاسخ به درخواست ماریا بارتیرومو مجری برنامه فاکس برای توضیح اینکه آیا بلینکن زیر سوگند دروغ گفته و خودش را سوگند دروغ گفته است، گفت: “بله، او انجام داد. او گفت که به هانتر بایدن ایمیل نزده است و اکنون آن ایمیل ها را داریم. ما همچنین می دانیم که همسرش با استفاده از آدرس ایمیل خصوصی خود در زمانی که کارمند وزارت خارجه بود، اساساً کانالی بین شوهرش و هانتر بایدن نیز بوده است.

جانسون خواستار تحقیقات بیشتر درباره این موضوع شد، از جمله صدور احضاریه برای وادار کردن بلینکن به شهادت دوباره. با این حال، حزب دموکرات بایدن، سنا و قدرت احضاریه آن را کنترل می کند.

بیشتر بخوانید:
رقصنده سابق می خواهد فرزند عشقی که با پسر رئیس جمهور ایالات متحده داشت بایدن باشد – رسانه

“حقیقت زیادی وجود دارد که باید در اینجا آشکار شود، اما دولت عمیق آن را پوشانده است.” جانسون گفت. بیایید با آن روبرو شویم: Deep State می داند که چه کرده است. این توطئه گران داخل آژانس دقیقا می دانند که چه کردند. آنها به راحتی از اسرار خود دست نمی کشند. آنها می دانند چگونه چیزها را پنهان کنند، آنها می دانند چگونه همه را آهسته رول کنند.”