بریتانیا طرحی را برای مبارزه با روند خشونت جنسی در بیمارستان معرفی می کند – RT World News

یک مطالعه اخیراً نشان داده است که از سال 2019 حدود 6500 مورد تجاوز جنسی در بیمارستان های بریتانیا وجود داشته است.

تلگراف روز دوشنبه گزارش داد، استیو بارکلی، وزیر بهداشت بریتانیا، قرار است به ابتکاری که به موجب آن کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در حین انجام وظیفه از دوربین‌های بدن استفاده می‌کنند، در اقدامی طراحی شده برای مقابله با آمار هشداردهنده تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در بیمارستان‌ها، چراغ سبز نشان دهد.

بارکلی است واضح است که خشونت جنسی یا رفتار نادرست از هر نوع غیرقابل قبول است و جایی در NHS (سرویس بهداشت ملی) ندارد. تلگراف روز دوشنبه به نقل از یک منبع دولتی ناشناس گفت. دولت است مصمم به همکاری نزدیک با NHS برای ریشه‌کن کردن این رفتار زشت، منبع اضافه کرد

به نظر می رسد این اقدام پس از انتشار گزارشی در هفته گذشته چراغ سبز نشان داده شود که در آن از سال 2019 تاکنون حداقل 6500 مورد تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی در بیمارستان های بریتانیا ثبت شده است. در یک اتهام رسمی یا احضاریه.


تعداد

هدر بینینگ، بنیانگذار شبکه حقوق زنان (WRN) روز دوشنبه گفت که این داده ها “واقعا وحشتناک” و نشان داد که بیمارستان های انگلستان تبدیل شده اند “تقریبا بازاری برای مجرمان جنسی” و آن ارقام نشان می دهد که بیمارستان ها مکان امنی نیستند.

پیش‌بینی می‌شود که اطلاعات ثبت‌شده روی دوربین‌های بدن می‌تواند به افزایش نرخ پیگرد قانونی کمک کند و به عنوان یک بازدارنده بالقوه برای مجرمان آینده عمل کند.

استفاده از دوربین های بدنه در بیمارستان آکسفورد آزمایش شد و تلگراف گزارش داد که مورد استقبال کارکنان قرار گرفت. به‌رغم نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، اتحادیه‌ها نیز تا حد زیادی پشت این ایده هستند.

“جلوگیری از وقوع این حملات در وهله اول یک اولویت است.” کیت دیویس، مدیر خدمات تجاوز جنسی NHS گفت.

اقدامات اضافی که قرار است معرفی شوند شامل اجرای یک مرکز داده های پیشگیری از خشونت و تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی روندهای حمله است که ممکن است به نشان دادن موقعیت هایی کمک کند که کارکنان بیمارستان ممکن است در معرض خطر باشند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: