بریتانیا برای افراد زیر 12 سال به عنوان 100000 مورد جدید روزانه Covid Jab را تایید کرد

بریتانیا با کووید جاب برای افراد زیر 12 سال به عنوان موارد جدید روزانه 1 میلیون نفر را تایید کرد

فرمولاسیون جدید واکسن Pfizer-BioNTech با دوز کمتر برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله تایید شده است.

لندن، انگلستان:

تنظیم‌کننده‌های بریتانیا روز چهارشنبه واکسن کووید-۱۹ فایزر را برای استفاده در کودکان ۵ تا ۱۱ ساله تأیید کردند، زیرا این کشور بیش از ۱۰۰ هزار مورد جدید روزانه را برای اولین بار در میان افزایش عفونت‌های نوع Omicron گزارش کرد.

این تحولات پس از آن اتفاق افتاد که دولت اعلام کرد دوره انزوای مورد نیاز برای موارد مثبت را کاهش می‌دهد و ولز در رونمایی از محدودیت‌های جدید پس از کریسمس از اسکاتلند پیروی کرد، عمدتاً در مورد مهمان‌نوازی و رویدادهای بزرگ.

آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی بریتانیا (MHRA) اعلام کرد که فرمول جدید واکسن Pfizer-BioNTech با دوز پایین‌تر را پس از اینکه «ایمن و مؤثر» برای کودکان 5 تا 11 ساله تشخیص داد، تأیید کرده است.

جون راین، مدیر اجرایی MHRA گفت: “شواهد قوی برای حمایت از خطر سود مثبت برای کودکان در این گروه سنی” وجود دارد.

او افزود که “اکثریت قریب به اتفاق” عوارض جانبی گزارش شده از تزریق دو بار “مناسب با سن” مربوط به علائم خفیف مانند درد بازو یا بیماری شبیه آنفولانزا است.

کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن‌سازی، که به بخش‌های بهداشت بریتانیا در مورد ایمن‌سازی مشاوره می‌دهد، گفت که اکنون توصیه می‌کند یک دوره اولیه واکسیناسیون را برای برخی در گروه سنی ارائه کند.

بریتانیا در بحبوحه یک کمپین تقویت‌کننده فزاینده است، زیرا تلاش می‌کند تاثیر هفته‌ها افزایش عفونت‌های Omicron را به حداقل برساند و قصد دارد تا پایان ماه سومین تزریق را به همه بزرگسالان ارائه دهد.

عفونت ها را ثبت کنید

این نوع در حال حاضر گونه غالب ویروس در سراسر کشور است – در حال حاضر یکی از سخت ترین آسیب ها در اروپا، با تعداد مرگ و میر 147,573 – زیرا موارد روزانه را در سطوح بی سابقه ثبت می کند.

مقامات روز چهارشنبه 106122 عفونت جدید را اعلام کردند که بالاترین رقم از زمان شروع آزمایش های انبوه در تابستان سال گذشته است.

پیش از این، دولت گفته بود افرادی که آزمایش آنها مثبت بوده است، اگر دو آزمایش جریان جانبی منفی انجام داده باشند، می توانند به جای 10 روز، پس از هفت روز قرنطینه را متوقف کنند.

در میان افزایش سرسام آور تعداد پرونده ها، به طور بالقوه می تواند به افراد بیشتری اجازه دهد تا به جشن های کریسمس خانوادگی بپیوندند.

ساعاتی بعد، دولت واگذار شده در ولز مجموعه ای از محدودیت های جدید را از 26 دسامبر اعلام کرد، از جمله محدود کردن معاشرت در میخانه ها، سینماها و رستوران ها به گروه های شش نفره یا کمتر.

فاصله دو متری در مکان‌های عمومی برمی‌گردد، در حالی که میخانه‌ها و سایر اماکن دارای مجوز فقط سرویس روی میز خواهند بود و کارکنان باید جزئیات ردیابی تماس را جمع‌آوری کنند و یک بار دیگر ماسک لازم است.

رویدادهای بزرگ اساساً ممنوع خواهند بود و حداکثر تعداد مجاز افراد مجاز برای تجمع در داخل خانه 30 نفر و در فضای باز 50 نفر تعیین شده است.

این به دنبال آن است که اسکاتلند قوانین جدیدی را در روز سه‌شنبه در آنجا رونمایی کرد، که همچنین در ۲۶ دسامبر برای حداقل سه هفته لازم‌الاجرا می‌شوند و حداکثر حضور ۵۰۰ نفر در رویدادهای خارج از خانه را محدود می‌کنند.

این حرکت به این معنی است که بیماری همه گیر باعث شده است که جشن خیابانی بسیار محبوب در شب سال نو در ادینبورگ برای دومین سال متوالی لغو شود.

معامله داروهای ضد ویروسی

با این حال، بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا در برابر درخواست‌ها برای اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌تر در انگلیس در کریسمس مقاومت کرده است.

رهبر درگیر، که از هفته‌ها رسوایی‌ها و ناکامی‌ها – به علاوه نارضایتی فزاینده در حزب خودش – به خود می‌پیچد، گفته است که شواهد بیشتری در مورد شدت و توانایی Omicron برای فرار از واکسن می‌خواهد.

در همین حال، دولت او قراردادهایی را برای خرید بیش از 4 میلیون دوره دو داروی جدید ضد ویروسی – ریتوناویر فایزر و مولنوپیراویر رقیب آمریکایی Merck/MSD – برای درمان کووید-19 امضا کرده است.

Molnupiravir که با نام Lagevrio فروخته می شود، بخشی از یک آزمایش ملی است که توسط دانشگاه آکسفورد اجرا می شود و افراد می توانند در صورت داشتن علائم ویروس به آن بپیوندند.

بریتانیا اولین کشور در جهان بود که ماه گذشته آن را تایید کرد و مقامات آن را برای افرادی که در معرض خطر بالای بیماری شدید مانند افراد مبتلا به سرطان قرار دارند، در دسترس قرار خواهند داد.

قرص فایزر که با نام Paxlovid به بازار عرضه می شود، هنوز در هیچ کجای دنیا مجاز نشده است.

این شرکت روز سه‌شنبه گفت که آزمایش‌های بالینی نشان داد که این دارو چند روز پس از شروع علائم، پذیرش و مرگ و میر در بیماران در معرض خطر را تقریباً 90 درصد کاهش می‌دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)