بریتانیا با خاموش شدن چراغ ها روی لامپ شرکت انرژی وارد عمل می شود

بریتانیا با خاموش شدن چراغ ها روی لامپ شرکت انرژی وارد عمل می شود

تامین کننده انرژی بریتانیا Bulb متحمل ضررهای زیادی شده است.

لندن، انگلستان:

تامین‌کننده انرژی بریتانیا، Bulb، روز دوشنبه سقوط کرد و باعث مداخله ویژه دولت برای محافظت از 1.7 میلیون خانواری شد که به آن خدمات می‌دهد.

هفتمین تامین کننده بزرگ بریتانیا وارد به اصطلاح “اداره ویژه” شد و به بزرگترین تامین کننده انرژی در بریتانیا تبدیل شد که از ابتدای سپتامبر سقوط کرده است.

این شرکت‌ها از افزایش قیمت‌های عمده‌فروشی گاز و برق آسیب دیده‌اند که به دلیل محدودیت‌های قیمتی دولت بریتانیا نتوانسته‌اند آن‌ها را به مصرف‌کنندگان منتقل کنند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما تصمیم گرفته‌ایم از قرار دادن Bulb در مدیریت ویژه حمایت کنیم، به این معنی که بدون وقفه در خدمات یا عرضه به اعضا به کار خود ادامه خواهد داد.

شرکت مادر Bulb، Simple Energy، وارد مدیریت شد، در حالی که تجارت بین‌المللی آن در فرانسه، اسپانیا و ایالات متحده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دولت اصرار داشت که از مشتریان، از جمله افرادی که اعتباری در تراز صورتحساب خود با Bulb دارند، محافظت خواهند شد.

تنظیم کننده انرژی بریتانیا با جذب مشتریان در اپراتورهای بزرگتر با فروپاشی های قبلی مقابله کرده است.

سخنگوی نخست‌وزیر بوریس جانسون به خبرنگاران گفت، اما Bulb سه برابر بزرگ‌تر از بزرگترین شرکت بعدی است که شکست می‌خورد و نیازمند رویکردی مناسب است.

او گفت: «رژیم مدیریت ویژه، که Bulb تحت آن قرار خواهد گرفت، یک مکانیسم طولانی مدت و تثبیت شده برای محافظت از مصرف کنندگان انرژی و تضمین تداوم عرضه انرژی در صورت شکست یک تامین کننده است.