بریتانیایی‌ها کت‌های خز را به افغانستان و پاکستان می‌فرستند که برای پوشیدن آن مقصر نیستند – RT World News

سازمان مردم برای رفتار اخلاقی با حیوانات (PETA) بیش از 300 کت خز را به افغانستان و پاکستان تحویل داده است. آنها توسط بریتانیایی ها اهدا شده اند که مایل بودند “کمد لباس و وجدان خود را پاک کنند.”

ما نمی‌توانیم حیواناتی را که برای این کت‌ها رنج می‌برند برگردانیم، اما می‌توانیم از خزهای قدیمی برای کمک به افراد نیازمند استفاده کنیم.الیزا آلن، مدیر PETA، با تکرار فراخوان این سازمان غیرانتفاعی گفت:استفاده از پوست ناخواسته برای کمک به نیازمندان واقعی، نه پوشاندن لباس غرور به مردم

تحویل حدود 100 کت خز به افغانستان پس از تسلط این کشور توسط طالبان با موانعی روبرو شد، اما به لطف “تصفیه” شد.یک تماس محلی مداومPETA گفت.




با مشارکت سازمان زندگی برای امداد و توسعه، بیش از 250 قلم کالا از جمله کت، پتو، کلاه و دستکش نیز به پاکستان عرضه شد.در این زمستان افراد نیازمند را گرم نگه دارید.

PETA به طور منظم اقلام خز ناخواسته را به افراد بی خانمان و حیوانات به عنوان بخشی از آنچه که آن را “می نامد” می دهد.برنامه عفو خز“، و آنها را دعوت می کند “که می خواهند کمد لباس های خود را پاک کنند – و وجدان خود را” لباس های خود را اهدا کنند.

این سازمان آمریکایی اغلب در دعاوی حقوقی متهم است و به خاطر کمپین ها و اظهارات تحریک آمیز خود که برای بالا بردن شهرت عمومی آن استفاده می شود، شناخته شده است. در گذشته، رنج حیوانات را با هولوکاست مقایسه می کرد و گوشت خواران را «می نامید.برتری طلبان بشر

اکنون، PETA برای ممنوعیت استفاده از خز خرس کانادایی در تولید کلاه‌های سنتی گارد ملکه در بریتانیا کمپین می‌کند و اشاره می‌کند که «حتی ملکه نیز خرید خود را متوقف کرده است” هر خز.