برنی سندرز از پیشنهاد جو بایدن برای انتخاب مجدد: گزارش حمایت می کند

برنی سندرز از پیشنهاد جو بایدن برای انتخاب مجدد: گزارش حمایت می کند

این پیرمرد 81 ساله احتمالاً دیگر هرگز نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد.

واشنگتن:

به گزارش فاکس نیوز به نقل از رسانه ها، سناتور برنی سندرز، کاندیدای سابق ریاست جمهوری دو بار، روز سه شنبه گفت که از پیشنهاد ریاست جمهوری بایدن برای انتخاب مجدد رئیس جمهور حمایت می کند و از نامزدی سوم برای کاخ سفید چشم پوشی می کند.

به گزارش فاکس نیوز، بایدن در اوایل روز اعلام کرد که علیرغم نظرسنجی‌ها که نشان می‌دهد اکثریت آمریکایی‌ها و دموکرات‌ها نمی‌خواهند او دوباره نامزد شود، به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری است.

بر اساس این گزارش، سندرز گفت که “هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهد داد تا رئیس جمهور دوباره انتخاب شود” و نسبت به پیروزی ترامپ رئیس جمهور سابق یا جمهوری خواه دیگری هشدار داد.

آخرین چیزی که این کشور به آن نیاز دارد، یک دونالد ترامپ یا یک عوام فریب راست‌گرای دیگر است که تلاش می‌کند دموکراسی آمریکا را تضعیف کند یا حق انتخاب زنان را از بین ببرد، یا به بحران خشونت با اسلحه، نژادپرستی، تبعیض جنسی یا تبعیض جنسی نپردازد. سندرز گفته است که همجنس‌گرا هراسی. بنابراین، من می‌خواهم هر کاری که از دستم برمی‌آید برای اطمینان از انتخاب مجدد رئیس‌جمهور انجام دهم.»

سندرز پیش‌بینی کرد که بایدن در نهایت نامزد دموکرات‌ها در روز انتخابات شود و گفت که فکر می‌کند وظیفه او و جنبش مترقی این است که «اطمینان حاصل کند که [Biden] می ایستد و برای طبقه کارگر این کشور می جنگد و هیچ چیز را بدیهی نمی داند.

سندرز، یک سوسیالیست که دهه‌ها به عنوان عضوی از مجلس و سنا در کنگره خدمت کرده است، در سال‌های 2016 و 2020 نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری شد و طرفداران زیادی در میان جناح مترقی دموکرات داشت. فاکس نیوز گزارش داد که مهمانی از زمان ورود به صحنه ملی.

این مرد 81 ساله با توجه به سن و سالش احتمالاً دیگر هرگز نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد، اما گفت که این یک “امتیاز فوق العاده” بود که در آن زمان نامزد شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)