برلین کلوپ های شبانه را باز نگه می دارد، اما رقصیدن را ممنوع می کند — RT World News

از چهارشنبه آینده دیگر رقصیدن در کلوپ های شبانه پایتخت آلمان مجاز نخواهد بود، زیرا مقامات این شهر پیچ ها را به دلیل افزایش موارد کووید-19 سفت می کنند.

این تصمیم در جلسه ویژه سنای برلین در روز جمعه اتخاذ شد. با این حال، باشگاه‌ها و دیسکوها باز خواهند ماند، اگرچه عمدتاً به دلیل موارد فنی قانونی است که تا کنون مانع از تعطیلی کامل این مکان‌ها توسط قدرت‌ها شده است. مقامات منطقه ای و فدرال آلمان، با این حال، روز پنجشنبه توافق کردند که در آینده نزدیک، زمانی که نرخ عفونت هفت روزه در یک منطقه معین از 350 نفر در هر 100000 ساکن در یک منطقه بیشتر شود، باشگاه ها در آینده نزدیک باید فعالیت خود را متوقف کنند. برلین در حال حاضر تقریباً 360 است.


دیگر خبری از قهوه رایگان برای واکسکس نشده برلین نیست

رستوران‌ها و میخانه‌ها نیز فعلاً اجازه دارند درهای خود را باز نگه دارند، اگرچه دستورالعمل‌های جدیدی در مورد فاصله‌گذاری اجتماعی وضع شده است که از جمله اقدامات دیگر، خواستار میزهای کمتر است. ناگفته نماند که طبق قوانین معرفی شده در اواسط نوامبر، تمام آن فضاهای عمومی فقط برای کسانی باز است که یا واکسینه شده اند یا اخیراً از کووید بهبود یافته اند.

مقررات جدیدی که از هفته آینده اجرایی می‌شود، تعداد افرادی را که در رویدادهای بزرگ شرکت می‌کنند نیز محدودتر می‌کند، به طوری که سقف سالن‌های خارج از خانه 5000 نفر و نیمی از این تعداد برای تجمعات داخلی تعیین می‌شود. این امر در مورد مسابقات فوتبال حرفه ای نیز صدق می کند.

برای جلسات خصوصی، در مواردی که حداقل یک فرد واکسینه نشده در آن شرکت می کند، سقف یک خانوار به اضافه دو نفر دیگر خواهد بود. مایکل مولر، سرپرست شهرداری برلین، در مورد این اقدامات گفت که این اقدامات “تلقیح شده و بازیابی شده به وضوح آزادی های بیشتری دارند.” با این حال، حتی اگر همه شرکت کنندگان متعلق به هر یک از این دو دسته باشند، باز هم اجازه ندارند در گروه های بیش از 1000 نفر در هوای آزاد و 500 نفر در داخل خانه گرد هم آیند.

در حمل‌ونقل عمومی برلین، علاوه بر اینکه باید واکسینه شوند یا بهبودی پیدا کنند، ماسک برای همه مسافران نیز ضروری است، و هفته آینده برلینی‌ها نه تنها در قطار بلکه در زمان انتظار روی سکو نیز باید از این ماسک استفاده کنند. .