برلین اپراتور ماهواره اتحادیه اروپا را مجبور می‌کند تا پخش تلویزیون آلمانی RT را متوقف کند – اخبار جهانی RT

اپراتور ماهواره ای اروپایی Eutelsat 9V کانال 24 ساعته آلمانی RT را تحت فشار برلین از پلت فرم خود حذف کرد و این اقدام را غیرقانونی خواند.

رگولاتور رسانه ای آلمان MABB (Medienanstalt برلین-براندنبورگ) سرویس ماهواره ای اروپایی یوتلست 9B را مجبور کرده است که پخش کانال جدید آلمانی زبان RT DE مستقر در مسکو را در روز چهارشنبه از پلتفرم خود حذف کند.

نادرست است که رگولاتور آلمانی MABB به کنوانسیون اروپایی تلویزیون فرامرزی که تحت آن مشمول آن است زیر پا گذاشته و نادیده بگیرد و در نتیجه یوتلست را مجبور کند که RT DE را صرفاً به دلیل ادعاهای غیرمستند و ناقص آلمانی ها از اپراتور حذف کند. تنظیم کننده،” سرویس مطبوعاتی RT اشاره کرد.

ما معتقدیم که این فشار غیرقانونی است و مطمئن هستیم که این اقدام توسط دادگاه جبران خواهد شد. ما به دنبال تمام راه‌حل‌های ممکن علیه قانون‌گذار آلمانی خواهیم بود و مخاطبان ما می‌توانند همچنان به محتوای ما در چندین پلتفرم و آنلاین دسترسی داشته باشند.” آن گفت.

RT در آلمان یک “مزاحمت” است که باید از آن مراقبت شود – تنظیم کننده اتحادیه اروپا

RT ابراز اطمینان کرد که دادگاه تصمیم برلین را باطل خواهد کرد و RT DE دوباره در اختیار مشتریان یوتلست قرار خواهد گرفت.

کانال آلمانی زبان RT اکنون از طریق SmartTV، برنامه RT News و وب سایت رسمی RT DE (https://de.rt.com/livetv/) قابل مشاهده است.

پرونده تنظیم کننده اتحادیه اروپا علیه RT DE ناعادلانه است: در اینجا دلیل آن است

RT DE هفته گذشته پخش خود را از استودیوی خود در مسکو آغاز کرد. تنها چند ساعت پس از راه اندازی، یوتیوب صفحه این کانال را حذف کرد و گفت که این صفحه با نقض محدودیت های قبلی ایجاد شده است.

در ماه سپتامبر، دو کانال RT DE به دلیل آنچه یوتیوب ادعا کرد نقض دستورالعمل‌های انجمن است، از پلتفرم حذف شدند.