برزیل تلگرام را رفع انسداد کرد – اخبار RT World

این اپلیکیشن پیام رسان به ازای هر روزی که اطلاعات مربوط به نئونازی های ادعایی را به مقامات ارائه نکند، همچنان 200 هزار دلار جریمه خواهد شد.

یک قاضی برزیلی روز شنبه حکمی را که بر اساس آن اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در سراسر کشور مسدود شده بود، به حالت تعلیق درآورد. این سرویس پس از درخواست مقامات برزیلی از اطلاعات کاربران در مورد جنایتکاران ادعایی نئونازی مسدود شد که شرکت می گوید ارائه آن غیرممکن است.

در حکمی که روز شنبه منتشر شد، یک قاضی فدرال در ایالت اسپیریتو سانتو این را اعلام کرد “منطقی نیست” برای محدود کردن “آزادی ارتباطات هزاران نفر” G1 نیوز گزارش داد که هیچ ارتباطی با پرونده جنایی در حال بررسی ندارند.

گوگل، اپل و چهار شرکت مخابراتی برزیل هفته گذشته از سوی دادگاه برزیل به حذف تلگرام از فروشگاه های اپلیکیشن خود و مسدود کردن دسترسی به این پلتفرم محکوم شدند، زیرا این شرکت نتوانست داده های مدیران یک چت گروهی نئونازی را به آن ها تحویل دهد. محققین

پلیس پس از اینکه مشخص شد یک نوجوان 16 ساله که در ماه نوامبر در دو مدرسه در آراکروز به ضرب گلوله چهار نفر کشته و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد، در حال پخش محتوای یهودی ستیز در گروه های تلگرامی بوده و بمب سازی را به اشتراک گذاشته است، خواستار دسترسی به داده ها شد. آموزش ها و فیلم هایی که مرگ های خشونت آمیز را به تصویر می کشد.


وزیر اوکراین خواستار سرکوب تلگرام شد

پاول دوروف، مدیر عامل روسی الاصل تلگرام، متعهد شد که نسبت به این ممنوعیت تجدید نظر خواهد کرد و اظهار داشت که داده های درخواست شده توسط مجریان قانون “به دست آوردن برای ما غیر ممکن است.” تلگرام برخی از داده ها را تحویل داد، اما شماره تماس مدیران را ارائه نکرد.

تا زمانی که تلگرام مابقی داده ها را مخفی کند، دادگاه یک میلیون ریال (198000 دلار) در روز جریمه کرد. قاضی در اسپریتو سانتو روز شنبه حکم داد که این جریمه به قوت خود باقی خواهد ماند.

دولت برزیل قبلاً سال گذشته تلگرام را به حالت تعلیق درآورد و ادعا کرد که این پلتفرم از انطباق با درخواست‌ها برای جلوگیری از گسترش آن خودداری کرده است. “اطلاعات نادرست.” سپس این شرکت در ژانویه به دلیل امتناع از تعلیق حساب نیکلاس فریرا، قانونگذار جناح راست، جریمه شد.

دوروف در بیانیه‌ای در روز پنج‌شنبه گفت که در مواردی که قوانین محلی با تعهد پلتفرم او به حفظ حریم خصوصی در تضاد باشد، تلگرام گاهی اوقات انتخاب می‌کند. “ترک چنین بازارهایی.”

“بدون توجه به هزینه، ما از کاربران خود در برزیل و حق آنها برای ارتباطات خصوصی دفاع خواهیم کرد.” او نوشت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: