بدون تیرانداز فعال، توییت در فرودگاه ایالات متحده پس از تخلیه تصادفی اسلحه باعث وحشت می شود

بدون «تیرانداز فعال»، توئیت فرودگاه ایالات متحده در مورد تخلیه تصادفی تفنگ

هیچ آسیبی گزارش نشده است. (نمایندگی)

واشنگتن:

اسلحه ای که به طور تصادفی تخلیه شد، ده ها مسافر را به سرعت به دنبال سرپوش گذاشت و برای مدت کوتاهی فرودگاه بین المللی شلوغ آتلانتا را شنبه، درست چند روز قبل از تعطیلات شکرگزاری، تعطیل کرد.

فرودگاه هارتفیلد-جکسون در توییتر اعلام کرد: تیراندازی فعال وجود ندارد. “یک تخلیه تصادفی در فرودگاه وجود دارد. هیچ خطری برای مسافران یا کارکنان وجود ندارد. تحقیقات در حال انجام است.”

هیچ آسیبی گزارش نشده است.

هیچ توضیح فوری در مورد اینکه چه کسی سلاح گرم را در اختیار داشت یا اینکه چگونه در یک خط امنیتی شلیک شد، وجود نداشت.

فیلم پخش شده توسط CNN نشان می دهد که صدای بلند باعث شد بسیاری از آنها به اردک بیفتند و بدوند و در حالی که برای فرار تلاش می کردند، چمدان ها و پایه ها را کوبیدند.

صدای مردم شنیده می شد که “برو پایین! در حالی که دیگران روی زمین می لغزیدند. برخی از مردم در رستوران های فرودگاه پناه گرفتند، در حالی که برخی دیگر حتی به سمت آسفالت رفتند.

این تخلیه باعث سردرگمی و هرج و مرج مداوم شد.

یکی از خبرنگاران سی‌ان‌ان، که هواپیمایش تازه وارد شده بود، گفت که شنیده بود خلبان اعلام کرده بود که یک «تیرانداز فعال» دارد در حالی که به مسافران می‌گفت هنوز اجازه خروج از هواپیما را نخواهند داشت.

این حادثه حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر (1830 GMT) رخ داد. فرودگاه بعداً در همان روز گزارش داد که عملیات عادی دوباره آغاز شده است.

یک قانون بحث برانگیز در جورجیا که در سال 2014 تصویب شد، به مردم اجازه می‌دهد اسلحه‌های مجاز را در مناطق عمومی فرودگاه‌ها، کافه‌ها، مدارس و کلیساها حمل کنند.

اما طبق قوانین فدرال، حمل سلاح به منطقه غربالگری اداره امنیت حمل و نقل غیرقانونی است.

حادثه روز شنبه در یکی از شلوغ ترین تعطیلات آخر هفته سال رخ داد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)