ببر بنگال پس از 16 ساعت فرار پرسنل جنگل ساندربانز گرفتار شد

ببر بنگال پس از 16 ساعت فرار پرسنل جنگل ساندربانز گرفتار شد

اگر ببر هیچ گونه رفتار غیرعادی از خود نشان ندهد، در جنگل رها می شود. (نمایندگی)

کلکته:

وزیر جنگل، جیوتیپریو مالیک گفت، ببر بالغ سلطنتی بنگال که به روستایی در منطقه کولتالی در ناحیه 24 جنوبی پارگاناس سرگردان شده بود، سه شنبه شب پس از 16 ساعت فرار از کارکنان جنگل و روستاییان در داخل قفس گیر افتاد.

یک مقام جنگلی گفت: از صبح، ببر پس از عبور از نهری از منطقه جنگلی حفاظت شده ساندربنز در نزدیکی یک شالیزار پنهان شده بود و چندین تلاش برای گرفتن آن تا عصر شکست خورد.

آقای مالیک به PTI گفت: “ببر نر پس از آرام شدن فردا صبح توسط دامپزشکان معاینه خواهد شد تا ببینند آیا دچار کبودی، بریدگی شده و سپس به مدت هفت روز در مرکز امداد و نجات ما تحت نظر بوده است.”

آقای مالیک گفت، اگر هیچ گونه ناهنجاری در رفتار نشان ندهد، در جنگل رها می شود.

وزیر بهداشت گفت: اما اگر تا یک هفته آینده رفتار غیرعادی در حیوان مشاهده شود به باغ وحش علیپور منتقل می شود.

به گفته این مقام، ببر در حوالی ساعت 21 بعد از خاموش کردن همه چراغ‌های اطراف توسط کارکنان جنگل و هنگامی که ببر از شالیزار بیرون آمد، در قفسی که با برگ‌ها و شاخه‌ها استتار شده بود، گرفتار شد.

وقتی متوجه شد که در میان قفس در میان تشویق صدها نفر از روستاییان که در فاصله ای دور از منطقه محاصره شده منتظر بودند، این درب به طور خودکار به داخل قفس بسته شد، شروع به غرش کرد.

این مقام مسئول گفت: از اهالی روستا و همه حاضران خواسته بودیم آرام و ساکت باشند و همه چراغ ها را خاموش کنند تا مانند جنگل جلوه کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)