با پلیس ملاقات کرد تقریباً سه برابر بیشتر احتمال دارد که دختران سیاه پوست را برهنه کند – مطالعه – اخبار RT World

گزارش دیگری را دنبال می کند که نیروی پلیس پایتخت بریتانیا را “نژادپرست نهادی” محکوم می کند.

داده‌های تحلیل‌شده توسط Liberty Investigates نشان می‌دهد که اگر دختران و نوجوانان سیاه‌پوست مشکوک به ارتکاب جرم شوند، سه برابر بیشتر از همتایان سفیدپوست‌شان توسط پلیس هواشناسی لندن بازرسی می‌شوند.

یافته‌های این مطالعه که توسط روزنامه بریتانیایی گاردین منتشر شد، نشان داد که بین سال‌های 2017 تا 2022، 110 کودک و نوجوان دختر توسط نیروی پلیس لندن مورد بازرسی نواری قرار گرفته‌اند. از جست و جوهای نواری که بر روی دختران سیاه پوست انجام می شود.

داده‌ها مواردی را که کمتر تهاجمی هستند و مواردی که در طی آن قسمت‌های خصوصی بدن سوژه آشکار می‌شود، از هم جدا می‌کند. در هر دو، دختران سیاهپوست به مراتب بیشتر مورد جستجو قرار می گرفتند.

اگرچه دولت همچنان در مورد این موضوع انکار می کند، اما همچنین شواهد قانع کننده ای از تبعیض نژادپرستانه آشکار است. دایان ابوت، نماینده حزب کارگر درباره این مطالعه گفت. به خصوص که می دانیم در بیشتر موارد هیچ مدرکی دال بر فعالیت مجرمانه وجود ندارد.» ابوت همچنین خواستار حضور پلیس متد نیز شد “منحل و بر اساس بسیار بهتری دوباره تاسیس شد.”

یک سخنگوی نیروی پلیس لندن ماه گذشته گفت که “ما کاملا اذعان داریم که از این نوع جستجو بیش از حد استفاده کرده ایم.”


پلیس لندن

ما تلاش‌های قابل توجهی انجام داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که استفاده از این تاکتیک در هر شرایطی کاملاً مناسب است و رویکرد ما کودک را در قلب تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.»

این مطالعه به دنبال گزارش رسمی دیگری است که در ماه مارس منتشر شد که نشان می‌دهد طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط کمیسر کودکان انگلیس، راشل دو سوزا، کودکان سیاه‌پوست به طور کلی تا ۱۱ برابر بیشتر در معرض جستجوی نواری در انگلستان و ولز هستند. .

آن گزارش نشان داد که حداقل 2847 مورد از کودکان تحت بازرسی سلب‌طبقه قبل از دستگیری تحت اختیارات «ایست و بازرسی» پلیس وجود داشته است. 38 درصد از این کودکان سیاه پوست بودند، با وجود اینکه فقط 5.9 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دادند. در مقایسه، کودکان سفید پوست 42 درصد از جستجوها و 74 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

این به نوبه خود به دنبال گزارش دیگری از ماه مارس بود که پلیس متد را به دلیل وجود آن مورد انتقاد قرار داد از نظر نهادی نژادپرست، جنسیت‌گرا و همجنس‌گرا هراسی.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: