با ریوسوکه تاکاشیما، جوانترین شهردار ژاپن در ۲۶ سالگی آشنا شوید

با ریوسوکه تاکاشیما، جوانترین شهردار ژاپن در ۲۶ سالگی آشنا شوید

آقای ریوسکه با 46 درصد برنده انتخابات شد.

ریوسکه تاکاشیما به عنوان شهردار جدید آشیا، استان هیوگو، ژاپن انتخاب شد. این انتخابات روز یکشنبه برگزار شد. آقای ریوسوکه 26 ساله همچنین به جوانترین شهردار تاریخ ژاپن تبدیل شده است.

قبل از آقای ریوسوکه، کوتارو شیسیدا جوانترین شهردار انتخاب شده در ژاپن بود. ژاپن نیوز گزارش داد که او در سال 1994 از موساشیمورایاما، توکیو انتخاب شد. او 27 سال داشت.

آقای ریوسکه پس از یک سال دانشگاه توکیو را ترک کرد تا به دانشگاه هاروارد برود تا در رشته مهندسی بهداشت محیط/محیط لیسانس هنر بخواند. او سال گذشته مدرک خود را به پایان رساند.

این گزارش می افزاید که آقای ریوسوکه در دوران دانشجویی، فلوشیپ ریوگاکو – یک سازمان غیرانتفاعی – را تاسیس کرد که به دانشجویان کمک می کند در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کنند.

آقای ریوسکه در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی در انتخابات گفت: “امیدوارم مردم به من نگاه کنند و مرا نه بر اساس سنم، بلکه بر اساس نتایج ارزیابی کنند. [that I will achieve]. من می توانم بدوم چون جوان هستم. من می خواهم آشیا را به مطلوب ترین شهر جهان برای ادامه زندگی تبدیل کنم.

در این گزارش آمده است که آقای ریوسکه با 46 درصد برنده انتخابات شد. در طول مبارزات انتخاباتی خود، شهردار جوان در مورد “ارائه حمایت بیشتر از خانواده های جوان، مراقبت های پزشکی رایگان برای افراد 18 سال و کمتر و بهبود برنامه های آموزشی انگلیسی” صحبت کرد.

سی‌ان‌ان گزارش داد، او همچنین برای «برنامه‌ریزی زیرساخت‌های سبز، وعده ایجاد فضاها و پارک‌های عمومی بیشتر، و همچنین اصلاحات در آموزش، مراقبت از کودکان و مراقبت‌های بهداشتی جوانان» کمپینی کرد.