بایدن به اینفلوئنسرها اتاق توجیهی کاخ سفید – رسانه – اخبار RT World ارائه خواهد داد

طبق گزارش‌ها، واشنگتن در حال جذب TikTokers برای کمپین انتخاب مجدد رئیس‌جمهور است در حالی که در تلاش برای ممنوع کردن برنامه آنها است.

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در حال جمع آوری یک “ارتش” از جوانی «اینفلوئنسرها» برای فروش مسن ترین رئیس جمهور کشور به “رای دهندگان جوانی که برای موفقیت دموکرات ها در انتخابات بسیار مهم هستند.” Axios روز یکشنبه گزارش داد. طبق گزارش‌ها، دولت در حال بررسی دادن اتاق توجیهی خود در کاخ سفید به سوپراستارهای رسانه‌های اجتماعی است.

کاخ سفید با آن ارتباط برقرار کرده است “صدها” بر اساس این رسانه خبری، از تولیدکنندگان محتوا که مایل به نفوذ آنلاین خود در پشت کمپین بایدن هستند، از جمله TikToker Harry Sisson 20 ساله دانشگاه نیویورک، Vivian Tu، از TikToker مالی، و هدر کاکس ریچاردسون، استاد کالج بوستون، که پلتفرم های ترجیحی آنها هستند. توییتر و Substack.

مال رئیس جمهور “تیم استراتژی دیجیتال” شامل چهار کارمند کاخ سفید است که به طور انحصاری به استخدام اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوای رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است، با تمرکز ویژه بر «رای دهندگان جوان و حومه شهر» به گفته Axios و کسانی که عمدتاً سیاست را تنظیم کرده اند.


تلاش های ایالات متحده برای ممنوعیت TikTok مربوط به

این آمار جمعیتی فقط شامل رای دهندگان زیر 29 سال نمی شود، که گفته می شود در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با اختلاف 26 نسبت به ترامپ و دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای با 28 امتیاز نسبت به جمهوری خواهان برتری داشتند. کاخ سفید نیز هدف قرار گرفته است مادرانی که از پلتفرم های مختلف برای کسب اطلاعات و فعالان اقلیم استفاده می کنند و افرادی که راه اصلی کسب اطلاعات آنها دیجیتال است. جن اومالی دیلون، معاون رئیس دفتر به Axios گفت.

قبل از کمپین، دولت امیدوار است که با تأثیرگذاران خاص مکان که قادر به آوردن بدن گرم و اشتیاق به رویدادهای محلی هستند، روابط برقرار کند. در حالی که بایدن هنوز رسماً اعلام نکرده است که برای انتخاب مجدد در سال 2024 نامزد می شود، اما در صورت اعلام این خبر دیگر تنها دموکرات نخواهد بود.

در حالی که نهادهای رسانه ای عمدتاً وکیل رابرت اف کندی جونیور و نویسنده ماریان ویلیامسون را به عنوان نامزدهای غیرجدی برای مخالفت با برخی از قدرتمندترین لابی های واشنگتن معرفی کرده اند، برخی معتقدند که فهرست رو به رشد رقبا باید کارکنان کاخ سفید را نگران کند که قبلاً در مورد نامزد خود نگران هستند. عدم حمایت در میان طرفداران حزب میزان محبوبیت رئیس جمهور در ماه گذشته در یک نظرسنجی AP در 38 درصد بود و تنها 54 درصد از دموکرات های جوان گفتند که رهبری اقتصادی او را تایید می کنند.

همزمان با جذب استعدادهای TikTok توسط دولت بایدن، محدودیت‌های بی‌سابقه‌ای برای خود اپلیکیشن ایجاد می‌کند. بایدن در ماه دسامبر عملاً TikTok را از دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد و ماه گذشته به شرکت فناوری چینی ByteDance دستور داد تا سهام خود را در این پلتفرم محبوب تخلیه کند در غیر این صورت با ممنوعیت مواجه می‌شود.

TikTok بیش از 100 میلیون کاربر آمریکایی دارد، از جمله میلیون‌ها سازنده محتوا (و رای‌دهندگان) که معیشت آنها به دلیل ممنوعیت عمومی این پلتفرم در خطر است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: