“بایدن بهتر از ترامپ” – شولتز آلمان – RT World News

صدراعظم نامزد پیشتاز جمهوری خواهان را تفرقه افکن توصیف کرد و در عین حال از رئیس جمهور فعلی به خاطر تجربه اش تمجید کرد.

اولاف شولز، صدراعظم آلمان، حمایت خود را از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا اعلام کرد و گفت که رئیس جمهور کنونی به دلیل تجربه گسترده اش در سیاست، مناسب تر برای پست عالی است.

در صحبت با دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی در نزدیکی برلین، از شولز پرسیده شد که می‌خواهد چه کسی برنده شود، بایدن یا ترامپ. او پاسخ داد که «رئیس جمهور فعلی بهتر استو امیدوار است که دوباره انتخاب شود، با این استدلال که آن دموکرات 80 ساله می داند.کاری که باید انجام دهید تا از جنگ جهان جلوگیری کنید.

صدراعظم در مورد ترامپ گفت:رئیس‌جمهور سابق… نماینده یک تقسیم بزرگ در کشور است،“و ایالات متحده یک” نخواهد داشتآینده خوباگر در سال 2024 برنده شود.


ماسک فاش کرد که ترجیح می دهد چه کسی را به عنوان رئیس جمهور آمریکا ببیند

نظرسنجی Morning Consult که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که ترامپ از همه رقبای انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان، از جمله ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هنوز به طور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است، بسیار جلوتر است.

نظرسنجی دیگری توسط بیگ دیتا نشان می دهد که اگر انتخابات سراسری در این ماه برگزار می شد، بایدن از ترامپ شکست می خورد و جمهوری خواه 45 درصد از آرا را در مقابل بایدن 38.1 درصد کسب می کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: