بایدن برای شکست اوکراین آماده می شود – پولیتیکو – اخبار RT World

گزارش شده است که کاخ سفید شرط های خود را در صورتی که حمله بزرگ کی یف به نتیجه نرسد، جبران کرده است

دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است “بی سر و صدا آماده شدن برای امکان” که تهاجم بسیار اعلام شده اوکراین این را محقق نمی کند “پیروزی کامل” پولیتیکو روز دوشنبه به نقل از چند مقام ناشناس گزارش داد که کیف تحت تعقیب است.

در حالی که حمایت عمومی دولت آمریکا از اوکراین است “تزلزل ناپذیر” به گفته این رسانه، مقامات در خلوت خود ابراز نگرانی کرده اند که در صورتی که حمله از حد انتظار خارج شود، کاخ سفید ممکن است در تیراندازی از انتقادات گرفتار شود. «شاهین‌ها» ادعا می‌کنند که ایالات متحده و متحدانش به اوکراین سلاح و مهمات کافی نداده‌اند، در حالی که «کبوترها» آن را دلیلی بر عدم پیروزی کی‌یف می‌دانند.

“اگر اوکراین نتواند به طور چشمگیری در میدان نبرد به پیروزی برسد، این سوال به طور اجتناب ناپذیر مطرح می شود که آیا زمان توقف جنگ از طریق مذاکره فرا رسیده است.” ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی به پولیتیکو گفت. این گران است، مهمات ما رو به اتمام است، ما حوادث غیرمترقبه دیگری در سراسر جهان داریم که باید برای آن آماده شویم.»

یکی از مقامات که خواست نامش فاش نشود، گفت که ایالات متحده این کار را کرده است “افزایش یافت” سلاح و تجهیزات به اوکراین و “تقریبا تکمیل شده” تمام آنچه کیف خواسته بود. اما پشت درهای بسته، ایالات متحده است “نگران آنچه اوکراین می تواند انجام دهد.”


ایالات متحده از اوکراین برای حمله به روسیه صحبت کرد - WaPo

ارتش ایالات متحده بر این باور است که درگیری در یک جنگ خندق فرو رفته است و هیچ یک از طرفین قادر به پیشروی بسیار دور یا بسیار سریع نیستند. پولیتیکو در ابتدا گزارش داد که اوکراین متحمل 100000 سرباز کشته شده است، اما بعداً آن را به مجموع تلفات از جمله مجروحان تغییر داد. این رسانه همچنین خاطرنشان کرد که نیروهای کی یف از آنجا عبور کرده اند “مقدار تاریخی مهمات و تسلیحات،” و آن “حتی خروجی شگفت انگیز غرب” نتوانسته است نیازهای آنها را برآورده کند.

پنتاگون اکنون تردید دارد که اوکراین بتواند به هدف خود برای رسیدن به کریمه دست یابد، اگرچه ارتش آمریکا همچنان امیدوار است که بتواند به کریمه دست یابد. “مانع” خطوط تامین روسیه

یک آتش‌بس با مذاکره به عنوان یک آتش‌بس موقت به عموم مردم غربی و اوکراین فروخته می‌شود. باز گذاشتن درها برای بازپس گیری بیشتر قلمرو اوکراین در آینده، برخی از مقامات آمریکایی به پولیتیکو گفتند. این قبلاً با توافق مینسک 2015 انجام شده است – طبق اعترافات اخیر رهبران آلمان و فرانسه در آن زمان – اگرچه این رسانه به آن اشاره نکرد.

مقامات ایالات متحده نیز پیشنهاد کردند که این توافق را شیرین کند “ضمانت های امنیتی مشابه ناتو” به کی یف، پول بیشتر از اتحادیه اروپا، و حتی سلاح های بیشتر برای ارتش اوکراین، در حالی که تعامل مجدد با چین روسیه را به مذاکره سوق دهد.