بانک های ایالات متحده قبل از درگیر شدن در برخی از فعالیت های رمزنگاری به مجوز نیاز دارند: تنظیم کننده

بانک های ایالات متحده قبل از درگیر شدن در برخی از فعالیت های رمزنگاری به مجوز نیاز دارند: تنظیم کننده

موضع جدید با توجه به برخی از فعالیت‌های رمزنگاری (نمایندگی) بانک‌های ایالات متحده را با محدودیت بیشتری مواجه می‌کند.

واشنگتن:

یک رگولاتور بزرگ روز سه‌شنبه گفت: بانک‌های ایالات متحده باید قبل از انجام برخی فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، از ناظران بانک‌های خود مجوز کتبی بگیرند.

دفتر کنترل ارز گفت: بانک‌ها باید بتوانند قبل از انجام فعالیت‌هایی مانند ارائه خدمات نگهبانی برای دارایی‌های ارز دیجیتال مشتریان، نشان دهند که ابزارهای مدیریت ریسک مناسبی دارند.

مایکل هسو، سرپرست حسابرسی در بیانیه‌ای گفت: «از آنجایی که بسیاری از این فناوری‌ها و محصولات دارای ریسک‌های جدیدی هستند، بانک‌ها باید بتوانند نشان دهند که سیستم‌های مدیریت ریسک و کنترل‌های مناسبی برای اجرای ایمن دارند.»

پس از اینکه آژانس تحت ریاست جمهوری پیشین دونالد ترامپ راه را برای بانک ها برای مشارکت در برخی از کارهای رمزنگاری باز کرد، موضع جدید رگولاتور محدودیت بیشتری را برای بانک ها در نظر گرفتن برخی از فعالیت های رمزنگاری ایجاد می کند.

بر اساس این نامه تفسیری جدید، بانک‌ها اجازه ندارند در چندین فعالیت مرتبط با رمزنگاری، از جمله ارائه نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری‌شده و استفاده از سپرده‌ها و ذخایر دلاری برای حمایت از «استیبل کوین‌ها»، بدون اطلاع ناظران بانکی خود از قصد خود برای مشارکت در این امر، شرکت کنند. آن فعالیت

سپس ناظران ابزارها و سیستم‌های مدیریت ریسک بانک را بررسی می‌کنند و تنها در صورتی اجازه فعالیت را می‌دهند که بانک‌ها نشان دهند که می‌توانند این کار را به روشی مطمئن و سالم انجام دهند.

بیانیه مشترک جداگانه ای از فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال و OCC که روز سه شنبه منتشر شد، گفت که تنظیم کننده های بانکی قصد دارند در سال 2022 مشخص کنند که بانک های سنتی به طور قانونی چه نقشی می توانند در بازار ارزهای دیجیتال ایفا کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)