بازیگر برزیلی، ناپدید شده برای 4 ماه، جسد در داخل جعبه چوبی مدفون پیدا شد

بازیگر برزیلی، ناپدید شده برای 4 ماه، جسد در داخل جعبه چوبی مدفون پیدا شد

جفرسون ماچادو در 22 می جسد پیدا شد.

جفرسون ماچادو، بازیگر برزیلی که چندین ماه ناپدید شده بود، در یک جعبه چوبی بیرون از خانه ای در ریودوژانیرو جسد پیدا شد. نیویورک پست. دوست خانوادگی او سینتیا هیلسندگر با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام این بازیگر مرگ او را تایید کرد. او نوشت: “با اندوه فراوان گزارش می دهیم که جف در تاریخ 22/05/2023 بی جان پیدا شد.”

به گفته مقامات، جسد این مرد 44 ساله با زنجیر و بسته بندی در داخل یک جعبه چوبی که با بتن پوشانده شده بود و به مدت شش فوت زیر حیاط پشتی یک خانه مدفون شده بود، پیدا شد.

Jairo Magalhaes وکیل خانواده گفت: «او بازوهایش را پشت سرش بسته بود و در تنه ای دفن کرده بود که بسیار شبیه به بازوهای خانه خودش است. این وکیل اظهار داشت که جسد با استفاده از اثر انگشت شناسایی شده و روی گردن “خط” وجود دارد که نشان می دهد او خفه شده است.

این خانواده در اینستاگرام اضافه کردند: “جفرسون به طرز وحشیانه ای توسط افراد حسود، شرور و البته بی وجدان به قتل رسید. اطلاعات بیشتر به زودی RJ Township Police یک کار عالی انجام داد! از همه کسانی که با جزئیات کوچک کمک کردند بسیار سپاسگزاریم.”

به گفته این منبع، پلیس در حال حاضر در حال تحقیق از مردی است که ملک را اجاره کرده بود. مظنون آخرین بار حدود یک ماه پیش هنگام ورود به خانه دیده شد. همچنین لازم به ذکر است که او ظاهراً آقای ماچادو را می‌شناخت.

خانواده این بازیگر پس از تماس یک سازمان مردم نهاد و اطلاع از رها شدن هشت سگش در خانه اش، متوجه ربوده شدن او شدند. برای چندین ماه، خانواده همچنان از شخصی که فکر می‌کردند جعل هویت آقای ماچادو است، پیام‌های متنی دریافت می‌کردند. مادرش ماریا داس دورس گفت که او به این ایمیل مشکوک است زیرا پر از اشتباهات املایی بود و شبیه پسرش نبود.