این شهر ایتالیایی می تواند گردشگران را برای گرفتن سلفی 300 دلار جریمه کند

این شهر ایتالیایی می تواند گردشگران را برای گرفتن سلفی 300 دلار جریمه کند

این محدودیت ها بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر اعمال می شود. (تصویر بازنمایی: Unsplash)

اگر عاشق گرفتن سلفی در هنگام رفتن به تعطیلات هستید، پورتوفینو ممکن است بهترین مکان برای بازدید نباشد. تعجب میکنم چرا؟ خب، شهر در ریویرا ایتالیا قوانین جدیدی را وضع کرده است که ممکن است بر عکس های تعطیلات شما تأثیر بگذارد.

به گزارش بی‌بی‌سی، پورتوفینو، یکی از رنگارنگ‌ترین شهرهای ایتالیا، مناطق غیر منتظره‌ای را معرفی کرده است تا گردشگران را از «درنگ کردن» در مکان‌های زیبایی محبوب و عکاسی باز دارد. به طور دقیق، گرفتن سلفی می تواند شما را تا 275 یورو (24777 روپیه) جریمه کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، قوانین جدید به این دلیل وضع شده‌اند که این مناطق به شدت شلوغ شده‌اند و بسیاری از گردشگران در زمان‌های شلوغ در فصل تعطیلات جمع می‌شوند.

ماتئو ویاکاوا، شهردار پورتوفینو، ادعا کرد که گردشگران با مسدود کردن خیابان‌ها و ایجاد ترافیک در هنگام توقف برای عکس‌برداری، مسئول «آشوب هرج‌ومرج» هستند.

این محدودیت ها بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر اعمال می شود. به گفته فوربس، این قوانین در مورد دو نقطه زیبا که در اینستاگرام مشهور شده اند اعمال می شود.

این اقدامات در آخر هفته عید پاک به اجرا درآمد. این شهر زیبا مملو از گردشگران بود و قوانین تا اکتبر پابرجاست.

این اولین مقصد گردشگری یا جاذبه معروفی نیست که سلفی‌ها را محدود می‌کند، قوانین مشابهی در مکان‌های خاصی از جمله ایالات متحده، فرانسه و بریتانیا وجود دارد.