این شهر ایالات متحده ردیاب های AirTag را برای کمک به بررسی سرقت خودرو توزیع می کند

این شهر ایالات متحده ردیاب های AirTag را برای کمک به بررسی سرقت خودرو توزیع می کند

AirTag ها دستگاه های ردیابی کوچک و دایره ای هستند

شهر نیویورک در حال برنامه‌ریزی است تا برای جلوگیری از سرقت‌های گسترده خودرو، Apple AirTag را به ساکنان این شهر اهدا کند. نیویورک پست گزارش شده است.

شهردار اریک آدامز روز شنبه از ساکنان خواست تا با قرار دادن Apple AirTag در خودروهای خود به مبارزه با سرقت خودرو در شهر کمک کنند. AirTag ها دستگاه های ردیابی کوچک و دایره ای هستند که به کاربران اجازه می دهند از طریق برنامه «Find My» در تلفن های اپل خود، مکان وسایل خود را کنترل کنند. اگر خودرویی با Apple AirTag دزدیده شود، خودرو را می توان از طریق دستگاه ردیابی کرد.

آدامز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «این یک نبوغ واقعاً شگفت‌انگیز است.

به گزارش نیویورک پست، آقای آدامز گفت که یک سازمان غیرانتفاعی 500 دستگاه از این ابزارها را برای توزیع رایگان به ساکنان اهدا کرده است. شهردار گفت: “تعداد تشدید سرقت خودروهای بزرگ همچنان باعث افزایش جرم و جنایت در شهر ما می شود.”

آقای آدامز گفت: «این دستگاه ساده، این AirTag ساده، پنهان شده در یک مکان ماشین که شخص از آن آگاه نیست، یک دستگاه ردیابی عالی است. “نظارت آسان است. شما می توانید در زمان واقعی مکان خودرو را ببینید.”

روز یکشنبه، اداره پلیس شهر نیویورک نیز ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد چگونه استفاده از Apple AirTag می‌تواند از وسایل نقلیه خود محافظت کند. در توضیح این ویدیو آمده است: “قرن 21 مستلزم پلیس قرن بیست و یکم است. AirTag ها در خودروی شما به ما کمک می کند تا وسیله نقلیه شما را در صورت سرقت بازیابی کنیم. ما از پهپادهای خود، فناوری StarChase و کار پلیس مد قدیمی برای ایمن استفاده خواهیم کرد. ماشین دزدیده شده خود را بازیابی کنید. به ما کمک کنید تا به شما کمک کنیم، یک AirTag دریافت کنید.”

ویدیو را اینجا ببینید:

آقای آدامز از کتابخانه کسل هیل گفت: “ما آنها را در این منطقه که واقعاً در خودروهای بزرگ سرقت می شود، تحویل خواهیم داد.”

بر اساس گزارش‌ها، سرقت‌های خودرو در اپل بزرگ در حال افزایش بوده است، به طوری که این تعداد تا 23 آوریل امسال به 4492 مورد افزایش یافته است در مقایسه با 3966 مورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته – بیش از 13٪ افزایش.