اینفلوئنسر استرالیایی پس از افشای کشتن دو گربه در کودکی خشم برانگیخت

اینفلوئنسر استرالیایی پس از افشای کشتن دو گربه در کودکی خشم برانگیخت

او این اعتراف عجیب را در آخرین قسمت پادکست خود به اشتراک گذاشت

اینفلوئنسر محبوب استرالیایی پس از اینکه در قسمت اخیر پادکست خود فاش کرد که در کودکی دو گربه را کشته است مورد انتقاد قرار گرفته است. نیویورک پست گزارش شده است. Emma Claiir 28 ساله، وبلاگ نویس و مدل اینستاگرام، اعتراف عجیبی را در آخرین قسمت از پادکست Simply Chaotic خود به اشتراک گذاشت.

وقتی در Simply Chaotic صحبت می کرد، گفت: “گربه ام را کشتم… خواهرم ماه ها با من صحبت نکرد و مادرم به من بد می گفت، و بله، من آن را کشتم. داشتم گربه ام را به اطراف می چرخاندم. من فکر می کردم این فقط یک اسباب بازی پر شده است. و من به طور تصادفی آن را رها کردم. و بعد، اگر واقعاً می‌خواهید بیشتر در مورد من بدانید، گربه بهترین دوستم را هم کشتم.»

او افزود: «فقط می‌خواهم بگویم، الان دارم درباره‌اش می‌خندم، اما این اتفاق سال‌ها و سال‌ها و سال‌ها افتاد. [ago]. و مثل اینکه من یک بچه کوچک بودم.»

اظهارات او بلافاصله خشم را برانگیخت و او را بر آن داشت تا بیانیه اولیه ای را منتشر کند که در آن نظرات خود را “کمی طنز سبک” نامید.

او نوشت: «خطاب به افرادی که از داستان من در اپیزود پر هرج و مرج امروزی که من به‌تازگی به اشتراک گذاشتم، آزرده خاطر شدند… این اتفاق ۲۱ سال پیش افتاد. من بچه کوچکی بودم… حوادثی اتفاق می افتد و همه شما باید آرام باشید. امیدوارم که شما همان کسی نباشید که در 9 سالگی بودید و می توانم تأیید کنم که پس از آن تصادف من مادر چندین گربه از جمله فرزندم فرد هستم.»

با این حال، مردم با عذرخواهی او قانع نشدند و او را مجبور کردند که در استوری های اینستاگرام خود اظهارنظر دیگری کند.

bo7jktto

در بیانیه او آمده بود: «سلام دوستان، می‌خواهم به اینجا بپرم و ابتدا به خاطر داستانی که در قسمت اول به آن اشاره شد، عذرخواهی کنم. من به خوبی می دانم که داستان طنز سبک و در واقع بسیار جدی نبود. قرار نبود که با روشی روبرو شوم، زیرا صرفاً داستانی از گذشته در مورد تصادفی بود که در کودکی ساخته شده بود، اما می توانم ببینم که چگونه چنین اتفاقی افتاده است. من برای فکر کردن به کارهایم وقت گذاشته ام و می خواهم تأیید کنم که با شرایط همدلی دارم و این چیزی نیست که به آن افتخار کنم زیرا 21 سال پیش واقعاً به خودم و خانواده ام آسیب رساند.»

او نتیجه گرفت: «من نسبت به همه موجودات زنده هستم و از آن زمان شگفت‌انگیزترین مادر گربه برای چندین گربه و سگ بوده‌ام. من اکنون یک مادر دوست داشتنی برای یک پسر کوچک هستم و قطعاً از آن کودک نه ساله بزرگ شده ام.»

مدت کوتاهی پس از اعتراف او، برند لوازم آرایشی MCoBeauty روابط خود را با او قطع کرد و اعلام کرد که او را به عنوان سفیر کنار می‌گذارند.

این شرکت گفت: «توجه ما متوجه شد که اما کلیر اخیراً داستانی را در پادکست خود نقل کرده است که در آن درباره یک حادثه خشونت‌آمیز حیوانات از دوران کودکی‌اش بحث می‌کند. ما از این داستان ناامید شدیم و دیگر با اما در آن کار نخواهیم کرد [the] آینده. در اینجا در MCoBeauty، ما مواردی از این دست را بسیار جدی می‌گیریم و از هیچ نوع ظلم به حیوانات چشم پوشی نمی‌کنیم.»

برندهای مختلف دیگر نیز اعلام کردند که دیگر به او وابسته نخواهند بود.