اینستاگرام قابلیتی را که قبلاً رها شده بود احیا می کند – RT World News

مدیر عامل این پلتفرم اعلام کرده است که فید الگوریتمی که میلیون‌ها کاربر اینستاگرام را آزار می‌دهد، ممکن است به زودی با محتوای ارائه شده به ترتیب زمانی سنتی جایگزین شود.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در جهان به‌طور فعال در حال کار است «در نسخه‌ای از فید زمانی،آدام موسری، مدیر ارشد اینستاگرام، روز چهارشنبه در مقابل هیئت سنای آمریکا شهادت داد.

ادامه مطلب


اینستاگرام از کاربران دعوت می‌کند تا گوشی‌های خود را با خشم تکان دهند

در حالی که او تاریخ مشخصی را اعلام نکرد، موسری گفت که شرکت او همینطور است با هدف سه ماهه اول سال آینده” برای راه اندازی فید اصلی که سال هاست مورد توجه بسیاری از کاربران بوده است. جلسه استماع در کمیته فرعی حمایت از مصرف کننده سنا برای بررسی ایمنی اینستاگرام، به ویژه برای نوجوانان و کودکان آغاز شد.

در سال 2016، اینستاگرام فید زمانی اولیه خود را با یک الگوریتم رتبه بندی بحث برانگیز جایگزین کرد، که به گفته آن، محتوایی را به کاربران بر اساس فعالیت درون برنامه ای و ترجیحات آنها ارائه می کرد. علیرغم سروصدای برخی از کاربران، اینستاگرام در آن زمان از این اقدام دفاع کرد و گفت که این امر به مردم کمک می‌کند تا در میان بهمن پست‌ها چیزهای مهم را از دست ندهند – اما شکایت‌ها همچنان ادامه داشت که این پلتفرم مردم را مجبور می‌کند ببینند هوش مصنوعی آن چه چیزی را در اولویت قرار می‌دهد.

از موسری در جریان شهادت خود در مقابل قانونگذاران پرسیده شد که آیا موافق است که کاربران بتوانند بدون استفاده از این اپلیکیشن استفاده کنند. دستکاری شده توسط الگوریتم ها.او سپس قول داد که گزینه خوراک زمانی در حال کار است، و گفت که شرکت معتقد است کاربران باید داشته باشند “کنترل بیشتر

اینستاگرام و شرکت مادر آن متا (که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد)، مدت‌هاست که به مضر بودن برای کاربران جوان خود، به ویژه در رابطه با ماهیت اعتیادآور آنها، و همچنین آزار و اذیت آنلاین متهم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: تیک تاک، یوتیوب و اسنپ‌چت «بچه‌ها را از سوراخ‌های الگوریتمی خرگوش پایین می‌آورند» – سناتور آمریکایی پس از شنیدن سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی

در اوایل سال جاری، یک دانشمند سابق اطلاعات فیس بوک که به افشاگر تبدیل شد، غول رسانه های اجتماعی را متهم کرد که سود خود را بالاتر از امنیت کاربر قرار می دهد. در میان ادعاهای دیگر، اسناد فاش شده توسط فرانسیس هاوگن نشان می دهد که این شرکت به خوبی از عوارض خود بر سلامت روان کاربران جوان آگاه بوده است.