ایلان ماسک تاریخ نهایی را برای حذف چک های آبی میراث توییتر تعیین می کند

ایلان ماسک تاریخ نهایی را برای حذف چک های آبی میراث توییتر تعیین می کند

تنها حساب هایی که علامت های آبی خود را حفظ می کنند، آن هایی هستند که در Twitter Blue مشترک هستند.

سانفرانسیسکو:

ایلان ماسک روز سه‌شنبه ضرب‌الاجلی برای پاک کردن چک مارک‌های آبی قدیمی از حساب‌های توییتر که تحت رژیم قبلی این شرکت تأیید شده بودند، تعیین کرد.

ماسک، مالک میلیاردر توییتر، در توییتی نوشت: «تاریخ نهایی حذف چک‌های آبی میراث 4/20 است.

این به این معنی است که اگر یک حساب تایید شده قدیمی در توییتر با علامت آبی دارید، اکنون باید برای حفظ چک مارک هزینه بپردازید.

تنها حساب هایی که علامت های آبی خود را حفظ می کنند، آن هایی هستند که در Twitter Blue مشترک هستند.

Twitter Blue برای هر منطقه و بر اساس نحوه ثبت نام شما قیمت متفاوتی دارد. در ایالات متحده، 11 دلار در ماه یا 114.99 دلار در سال برای کاربران iOS یا Android و 8 دلار در ماه یا 84 دلار در سال برای کاربران وب هزینه دارد.

توییتر قبلاً اعلام کرده بود که از اول آوریل شروع به حذف نشان‌های آبی رنگ از حساب‌های تایید شده قدیمی می‌کند – حساب‌هایی که شرکت قبلاً آن‌ها را قابل توجه و/یا معتبر می‌دانست – مگر اینکه کاربران برای اشتراک توییتر آبی ثبت‌نام کرده باشند. سرویس.

در 2 آوریل، توییتر زبان توضیحات کاربران تایید شده را به این صورت تغییر داد که “این حساب تایید شده است زیرا مشترک توییتر آبی است یا یک حساب تایید شده قدیمی است” – به این معنی که شما نمی توانید بگویید چه کسی برای آبی پرداخت می کند. علامت بزنید و چه کسی نیست.

در همین حال، برخی از افراد مشهور از پرداخت هزینه برای تأیید خودداری کردند. لبرون جیمز، ستاره NBA و تهیه کننده سرگرمی، در 31 مارس توییت کرده بود که تیک آبی او احتمالاً ناپدید می شود زیرا او برای تأیید اعتبار پرداخت نمی کند.

“خب حدس بزن آبی من [?] به زودی از بین می رود زیرا اگر مرا بشناسید من 5 را پرداخت نمی کنم. [?]جیمز در توییتی نوشت، با این حال @KingJames هنوز تایید شده است.

ماسک به منظور ایجاد درآمد بسیار مورد نیاز برای توییتر، به تأیید اعتبار پرداخته است.

استفن کینگ ایده پرداخت برای علامت آبی را رد کرد (“F… که”، کینگ توییت کرد)، ماسک پاسخ داد: “ما باید صورت حساب ها را به نحوی پرداخت کنیم!”

در همین حال، توییتر برنامه‌ای را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها راه‌اندازی کرده است تا 1000 دلار در ماه برای نشان‌های تایید (طلا برای برندها، شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی، خاکستری برای دولت‌ها) دریافت کند.
توییتر برای اولین بار در سال 2009 حساب‌های تایید شده را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند تا تشخیص دهند که افراد مشهور، سیاستمداران، شرکت‌ها و برندها، سازمان‌های خبری و سایر حساب‌های “منافع عمومی” واقعی هستند و حساب‌های تقلبی یا تقلبی نیستند. این شرکت قبلاً برای تأیید هزینه ای دریافت نمی کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)