ایلان ماسک از تسلا به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد

ایلان ماسک از تسلا به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد

ایلان ماسک به دلیل حرکت دادن بازارها و ارزش ارزهای دیجیتال با یک توییت شناخته شده است.

واشنگتن:

مجله تایم روز دوشنبه، ایلان ماسک، بنیانگذار و کارآفرین فضایی تسلا را به عنوان شخصیت سال خود معرفی کرد و در سال 2021 سرپوشی برای این غول فناوری گذاشت.

این مرد 50 ساله و با جاه طلبی بزرگ متولد آفریقای جنوبی، از رقیب مسابقه فضایی و بنیانگذار آمازون، جف بزوس پیشی گرفت و امسال ثروتمندترین فرد جهان شد.

در ماه اکتبر ارزش شرکت خودروهای برقی او به بیش از یک تریلیون دلار افزایش یافت و در طول سال، شرکت او اسپیس ایکس با آژانس فضایی ایالات متحده ناسا برای پرتاب ماموریت‌های مختلف از جمله کوبیدن موشک به یک سیارک در یک آزمایش آزمایشی برای تغییر مسیر آینده به سمت زمین همکاری کرد. سنگ فضایی

ادوارد فلسنتال، سردبیر تایم در اعلام برنده، در توییتی نوشت: «شخصیت سال یک نشانگر تأثیر است و تعداد کمی از افراد تأثیر بیشتری نسبت به @elonmusk بر زندگی روی زمین و احتمالاً زندگی خارج از زمین داشته‌اند».

ماسک در سال‌های اخیر همیشه در فرهنگ آمریکایی حضور داشته است. او 66 میلیون دنبال کننده در توییتر جمع آوری کرده است و در ماه می برنامه کمدی معروف شنبه شب را در ماه مه میزبانی کرد.

او بلندپروازانه در مورد علاقه خود به استعمار مریخ صحبت می کند و پروازهای مداری خود را در سال آینده به عنوان بخشی از برنامه ریزی شده SpaceX برای بازگشت آمریکایی به ماه برنامه ریزی می کند.

و او شناخته شده است که بازارها و ارزش ارزهای دیجیتال را تنها با یک توییت به حرکت در می آورد.

اما تأثیر اصلی اجتماعی-اقتصادی او در حال حاضر با وسایل نقلیه برقی پیشگامانه اش است.

ماسک در مصاحبه ای که با Person of منتشر شد به تایم گفت: “هدف ما از تسلا همیشه این بود که به عنوان نمونه ای برای صنعت خودروسازی باشیم و امیدواریم که آنها نیز خودروهای الکتریکی بسازند تا بتوانیم انتقال به انرژی پایدار را تسریع کنیم.” اعلامیه سال

اما فضای بیرونی در خط مقدم جاه طلبی های ماسک نیز قرار دارد.

جفری کلوگر، نویسنده و مشارکت کننده تایم در این ویدئو گفت: “هدف او این است که بشریت را به گونه ای چند سیاره ای تبدیل کند.”

تایم اولین بار در سال 1927 جایزه شخصیت سال خود را اهدا کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)