ایالت پنسیلوانیا دیوالی را به عنوان تعطیلات رسمی اعلام کرد

ایالت پنسیلوانیا دیوالی را به عنوان تعطیلات رسمی اعلام کرد

در اوایل ماه فوریه، شهر نیویورک تعطیلات دیوالی را برای دانش آموزان مدارس اعلام کرد.

پنسیلوانیا:

سناتور نیکیل ساوال روز چهارشنبه در توییتی نوشت، پنسیلوانیا ایالات متحده جشنواره دیوالی هندو را به عنوان یک جشن ملی اعلام کرده است.

“سنا به اتفاق آرا به رسمیت شناختن دیوالی به عنوان یک تعطیلات رسمی رای داد! خطاب به همه پنسیلوانیایی‌هایی که این جشنواره نور و ارتباط را جشن می‌گیرند: دیده می‌شوید، خوش آمدید، مهم هستید. این لایحه، سناتور نیکیل ساوال در توییتر نوشت.

به گزارش My Twin Tiers، سناتور ایالتی گرگ روتمن و سناتور نیکیل ساوال قانونی را برای تبدیل دیوالی به عنوان تعطیلات رسمی ایالتی در پنسیلوانیا در فوریه امسال معرفی کردند.

طبقات دوقلو من گزارش داد که نزدیک به 200000 ساکن جنوب آسیا در پنسیلوانیا زندگی می کنند، که بسیاری از آنها در دیوالی به عنوان زمان تأمل و گردهمایی شرکت می کنند.

روتمن گفت: «هزاران پنسیلوانیایی هر ساله دیوالی را جشن می گیرند، از جمله بسیاری از ساکنان منطقه 34 سناتوری،» و افزود: «به رسمیت شناختن دیوالی به عنوان یک تعطیلات رسمی ایالتی تنوع فرهنگی غنی مشترک المنافع ما را حمایت و جشن می گیرد.»

ساوال گفت: “هر سال، جشنواره نور و ارتباط دیوالی در معابد، عبادتگاه ها و مراکز اجتماعی در سرتاسر کشورهای مشترک المنافع جشن گرفته می شود.”

“این زمان برای تأمل در مبارزه بی پایان نور بر تاریکی است، که به ما وضوح جدیدی از هدف ارائه می دهد. این جشنواره سزاوار شناسایی رسمی است، و من مفتخرم که به سناتور بپیوندم.

ساوال افزود: روتمن در تحقق این امر.

روزی که مردم دیوالی را جشن می گیرند از سالی به سال دیگر متفاوت است، اما امسال در 12 نوامبر برگزار می شود. طبق گزارش من دوقلو، لایحه 402 سنا نیازی به تعطیلی مدارس یا دولت ندارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)