ایالات متحده و کره جنوبی برنامه های جنگی جدیدی را برای درگیری احتمالی کره شمالی اعلام کردند – RT World News

واشنگتن و سئول روز پنجشنبه توافق کردند تا در پاسخ به تهدید احتمالی کره شمالی، برنامه های جنگی مشترک خود را به روز کنند و تعداد فعلی نیروهای آمریکایی در کره جنوبی را حفظ کنند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که دو کشور این کار را کرده اند در مورد طیف وسیعی از موضوعات، از جمله وحدت ما در مواجهه با تهدید کره شمالی و پیشرفت ما در اتحاد دوجانبه، آمادگی و تمرینات آموزشی بحث و گفتگو شد.

آستین با ادعای اینکه این اتحاد به ثبات در منطقه کمک می کند، گفت که آنها مجدداً بر خود تأکید کرده اند. ارزیابی مشترک مبنی بر اینکه کره شمالی به پیشبرد برنامه های موشکی و تسلیحاتی خود ادامه می دهد، که به طور فزاینده ای برای ثبات منطقه ای بی ثبات کننده است.

ایالات متحده و جمهوری دمکرات کردستان همچنان به رویکرد دیپلماتیک در قبال کره شمالی متعهد هستند و ما همچنان از کره شمالی می‌خواهیم که وارد گفت‌وگو شود. اما ما همچنین درباره اقداماتی برای تقویت وضعیت بازدارندگی ترکیبی خود و دفاع در برابر طیف وسیعی از تهدیدات صحبت کردیم.

وزیر دفاع این کشور، سو ووک، گفت که ایالات متحده حضور حدود 28500 سرباز خود را در کره جنوبی حفظ خواهد کرد و گفت که این دو در مورد انتقال کنترل عملیاتی به مقامات کره گفتگو کرده اند.

سند جدید برنامه‌های عملیات زمان جنگ، راهنمای برنامه‌ریزی استراتژیک، به دنبال به‌روزرسانی استراتژی برای مهار تهدید کره شمالی است، پس از آنکه منتقدان ادعا کردند برنامه‌های قبلی در پی گسترش فناوری این کشور منسوخ شده‌اند.