ایالات متحده ادعاهای آسیب ناشی از واکسن کووید را حل و فصل می کند – RT World News

با گذشت سه سال از عرضه واکسیناسیون کووید-19 در ایالات متحده، تنها سه نفر از بیش از 8000 نفری که از دولت فدرال به دلیل جراحات وارده شکایت کرده اند و معتقدند واکسن ایجاد شده برنده شده است، طبق داده های اخیراً منتشر شده از اداره منابع و خدمات بهداشتی ایالات متحده. (HRSA) به نقل از رویترز در روز سه شنبه.

بر اساس داده‌ها، دو نفر از بیماران دچار میوکاردیت شدند و سومی واکنش آنافیلاکتیک ناشی از شلیک گلوله را نشان داد – همه شرایط بالقوه تهدید کننده زندگی که برای آنها در مجموع کمتر از 5000 دلار از برنامه جبران آسیب‌های متقابل (CICP) دریافت کردند. “بی تقصیر” دادگاه دولتی

پرداخت‌های CICP که محدود به هزینه‌های پزشکی بازپرداخت‌نشده و تنها 50000 دلار در سال دستمزد از دست رفته است، شامل درد و رنج، خسارات تنبیهی، یا حتی هزینه‌های وکلا که معمولاً با دعاوی پزشکی همراه است، نمی‌شود. مزایای مرگ 422035 دلاری ممکن است در دسترس باشد، اما به شاکیان مجروح که به کمک برای زندگی نیاز دارند کمک نمی کند.


توییتر برای سانسور

پرداخت های ناچیز CICP “مقدارهای ارزش آزاردهنده هستند – نوعی جوایز که برای مصدوم واکسن بسیار ناراحت کننده است و می تواند خشم و تردید واکسن را که می بینیم تحریک کند.” رنه جنتری، مدیر کلینیک دادرسی جراحات واکسن در دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن به رویترز گفت.

تصدیق برنامه ممکن است “برای رسیدگی به این پرونده ها مناسب نیست” رویترز پیشنهاد داد که آنها تحت برنامه جبران خسارت واکسن، که هنوز از شرکت های دارویی در برابر مسئولیت با استفاده از دلارهای مالیات دهندگان محافظت می کند، شنیده می شود، اما از سال 1988 بیش از 4.9 میلیارد دلار خسارت پرداخت کرده است.

نه تنها به دست آوردن پول از CICP دشوار است، بلکه برنده شدن در یک پرونده تقریباً غیرممکن است، زیرا سیستم از شاکیان می خواهد تا ثابت کنند که آسیب آنها به دلیل آسیب است. “نتیجه مستقیم” از واکسن با “شواهد پزشکی و علمی قانع کننده، قابل اعتماد، معتبر.” با توجه به مدت کوتاهی که این واکسن‌ها در بازار عرضه شده‌اند، نمی‌توان از تلاش تمام‌وقت در بوروکراسی بهداشت ایالات متحده برای بی‌اعتبار کردن هر پزشک معتبری که ایمنی یا اثربخشی واکسن‌ها را زیر سوال می‌برد، چیزی بگویم، چنین شواهدی آسان نیست. برای پیدا کردن

مقامات بهداشتی ایالات متحده مجبور شده‌اند در ماه‌های اخیر از برخی از سیاست‌های همه‌گیر که زمانی غیرقابل تسلط‌ناپذیر بودند، عقب‌نشینی کنند و بی‌سروصدا هرگونه ادعایی مبنی بر اینکه واکسن‌های mRNA فایزر یا مدرنا می‌توانند از انتقال ویروس SARS-CoV-2 جلوگیری کنند، کنار گذاشته‌اند.

سازمان غذا و دارو روز سه‌شنبه اعلام کرد که واکسن‌های یک ظرفیتی فایزر و مدرنا، که در سه سال گذشته در اکثر بزرگسالان در ایالات متحده تجویز شده است، دیگر مجاز به استفاده نیستند، و با یک نوع دو ظرفیتی جایگزین شده‌اند که ظاهراً در برابر نسخه اصلی فعال است. و سویه های omicron BA.4/BA.5 از ویروس.