ایالات متحده آزمایش کووید منفی را برای همه مسافران ورودی اجباری می کند

ایالات متحده آزمایش کووید منفی را برای همه مسافران ورودی اجباری می کند

پروتکل جدید از 6 دسامبر اجرایی می شود. (نمایندگی)

واشنگتن:

با توجه به افزایش تعداد موارد نوع جدید Omicron، ایالات متحده برای همه مسافران ورودی، از جمله مسافران هند، باید یک گزارش آزمایش COVID-19 منفی یا مدرکی مبنی بر بهبودی از سرایت داشته باشند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) اعلام کرده است که پروتکل جدید از 6 دسامبر اجرایی می شود.

مقامات دولت هند روز شنبه به رهبران جامعه هندی-آمریکایی اطلاع دادند: «این اصلاحیه الزامات آزمایش COVID-19 را برای مسافران هوایی 2 سال یا بیشتر که سوار پروازی به سمت ایالات متحده می شوند به روز می کند.

طبق دستور اصلاح‌شده جدید، عملاً برای پروازهایی که از یک کشور خارجی در ساعت ۱۲:۰۱ صبح به وقت شرقی (۵:۰۱ صبح به وقت گرینویچ یا ۱۰:۳۱ صبح IST) در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۱ به مقصد ایالات متحده حرکت می‌کنند، مسافران باید نشان دهند نتیجه منفی تست ویروس کووید-19 حداکثر 1 روز قبل از سفر گرفته شده است.

مستندات نتیجه آزمایش ویروسی SARS-CoV-2 منفی از نمونه‌ای که حداکثر 1 روز تقویمی قبل از پرواز مسافر به ایالات متحده جمع‌آوری شده است یا مستنداتی مبنی بر بهبودی از COVID-19 در 90 روز گذشته، قبل از سوار شدن به پرواز.

مقامات گفتند: «مسافران هوایی همچنین باید در قالب یک گواهی تأیید کنند که اطلاعاتی که ارائه می‌کنند صحت دارد.

دوره 1 روزه 1 روز قبل از حرکت پرواز است. این سفارش به جای 24 ساعت از یک بازه زمانی 1 روزه استفاده می کند تا انعطاف پذیری بیشتری را برای مسافر و اپراتور هواپیما فراهم کند.

بخشنامه توضیح داد: با استفاده از پنجره 1 روزه، پذیرش آزمون به زمان پرواز یا زمانی از روز که نمونه آزمایشی گرفته شده است، بستگی ندارد.

به‌عنوان مثال، پرواز AI191/(BOM-EWR) در ساعت 01:30 بامداد روز سه‌شنبه به IST انجام می‌شود، مسافران می‌توانند با آزمایش منفی که هر زمان در 1 روز تقویمی قبل از سه‌شنبه، یعنی دوشنبه گرفته شده بود، سوار شوند.

روز شنبه، نیویورک سه مورد دیگر از نوع omicron را شناسایی کرد که تعداد کل موارد این ایالت را به هشت نفر رساند. هفت مورد از موارد جدید در شهر نیویورک کشف شده است.

مری باست، کمیسر بهداشت ایالتی در بیانیه ای گفت: “نوع omicron اینجاست، و همانطور که پیش بینی می شد ما شاهد آغاز گسترش جامعه هستیم.”

ماساچوست و واشنگتن اولین موارد خود را روز شنبه اعلام کردند، یک روز پس از اینکه نیوجرسی، جورجیا، پنسیلوانیا و مریلند اولین موارد خود را گزارش کردند.