اگر اقدامی انجام نشود خطوط لوله ممکن است “منفجر شوند” – استاد محیط زیست سوزوکی – اخبار RT World

دیوید سوزوکی، یکی از فعالان برجسته محیط زیست جهان، هشدار داده است که فعالان ممکن است به اقدامات رادیکال متوسل شوند، مگر اینکه دولت ها درخواست های آنها را بشنوند و اقدامات قاطع تری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی انجام دهند.

“ما در دوو عمیق و عمیق هستیم.” سوزوکی، دانشمند، فعال محیط زیست و مجری تلویزیونی مشهور کانادایی، در جریان اعتراضات تغییرات آب و هوایی Extinction Rebellion در جزیره ونکوور در آخر هفته به حضار گفت.

این چیزی است که ما به آن رسیده ایم. در مرحله بعدی پس از این، اگر رهبران ما به آنچه در جریان است توجه نکنند، خطوط لوله منفجر خواهد شد.

سوزوکی در پاسخ به سوال National Post در روز دوشنبه که آیا از خطوط لوله بمب گذاری حمایت می کند یا خیر، پاسخ داد: “البته که نه.”

“خشونت از سوی مقامات، از سوی دولت می آید.” او گفت. در عین حال، سوزوکی گفت که معتقد است برخی از فعالان ممکن است مجبور شوند خشونت را به عنوان یک گزینه انتخاب کنند، زیرا آنها «احساس کنید که دولت اینطور نیست [doing] هر چیزی.”

جیسون کنی، نخست‌وزیر آلبرتا در توییتی نوشت که تحریک به خشونت توسط دیوید سوزوکی خطرناک است و باید به طور جهانی محکوم شود. او خواستار حل مسالمت آمیز اختلافات بدون “تهدیدات تروریسم”

ارین اوتول، رهبر حزب محافظه کار کانادا نیز بیانیه سوزوکی را محکوم کرد. این به این معناست که کارگران انرژی و زیرساخت‌ها باید هدف اقدامات تروریستی باشند. او در توییتر نوشت.

سوزوکی به عنوان یکی از شناخته شده ترین حامیان محیط زیست در جهان توصیف شده است. از سال 1979، او مجری و گوینده «طبیعت اشیا»، یک سریال تلویزیونی محبوب کانادایی درباره علم و محیط زیست بوده است.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید