“او می تواند ما را به سوی عظمت هدایت کند”

ملانیا می گوید از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2024 حمایت می کند:

ملانیا ترامپ سکوت خود را در کمپین انتخاباتی همسرش شکست

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، سکوت خود را در مورد کمپین انتخاب مجدد همسرش شکست و گفت که او از حمایت کامل او برای یک دوره ریاست جمهوری دیگر برخوردار است.

او از حمایت من برخوردار است و ما مشتاقانه منتظر بازگشت امید به آینده و رهبری آمریکا با عشق و قدرت هستیم. ملانیا ترامپ گفت: شوهرم در اولین دولت خود به موفقیت های فوق العاده ای دست یافت و می تواند ما را بار دیگر به سوی عظمت و سعادت هدایت کند. اخبار فاکس در یک مصاحبه

او گفت که اگر “امتیاز” دوباره به عنوان بانوی اول را داشته باشد، به کار خود برای کمک به کودکان ادامه خواهد داد. خانم ترامپ افزود که او به اولویت دادن به ابتکارات متمرکز بر رفاه و رشد کودکان ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که آنها “پشتیبانی و منابع مورد نیاز برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را دارند.”

قابل ذکر است که دونالد ترامپ مبارزات انتخاباتی خود را در نوامبر 2022 اعلام کرد که همسرش در کنار او ظاهر شد. از آن زمان، او در هیچ رویداد مبارزاتی دیده نشد و در ماه های اخیر به طور محسوسی در حضورهای عمومی مختلف همسرش غایب بوده است.

با این حال، او برای یک برانچ یکشنبه عید پاک در Mar-a-Lago به شوهرش پیوست.

اظهارات او چند روز پس از آن منتشر شد که گزارش‌ها ادعا کردند که بانوی اول سابق از سیاست‌های همسرش «آرام» است و از اتهام‌زنی او به خاطر پرداخت‌های خفه‌ای که گفته می‌شود برای سرپوش گذاشتن بر رابطه خارج از ازدواج انجام داده «عصبانی» است.

او همچنین تا حد زیادی در مبارزات انتخاباتی در سال 2020 غایب بود زیرا شوهرش برای انتخاب مجدد علیه جو بایدن مبارزه کرد.