اولین توییت مدیر عامل جدید توییتر از زمان تصاحب ویژگی های ایلان ماسک

اولین توییت مدیر عامل جدید توییتر از زمان تصاحب ویژگی های ایلان ماسک

یاکارینو قبلاً مدیر تبلیغات NBCUniversal شرکت Comcast Corp بود

لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه منصوب شده توییتر، روز شنبه در توییتی گفت که از دیدگاه مالک الون ماسک برای ایجاد آینده ای روشن تر الهام گرفته است و برای کمک به تغییر پلت فرم رسانه های اجتماعی هیجان زده است.

این اولین باری بود که یاکارینو علناً از زمان انتشار اخباری که در روز پنجشنبه منتشر شد مبنی بر اینکه او در حال مذاکره برای مدیرعاملی بعدی توییتر است صحبت می‌کرد. ماسک که از زمان خرید 44 میلیارد دلاری توییتر در اکتبر گذشته به عنوان مدیرعامل فعالیت می کرد، روز جمعه انتصاب خود را اعلام کرد.

“من مدتهاست که الهام گرفته ام [Musk’s] چشم انداز ایجاد آینده ای روشن تر من برای کمک به آوردن این چشم انداز به توییتر و متحول کردن این تجارت با هم هیجان زده هستم!» یاکارینو در توییتی نوشت.

یاکارینو که به‌عنوان مدیر تبلیغات NBCUniversal شرکت Comcast چندین سال را صرف نوسازی کسب‌وکار تبلیغاتی خود کرد، گفت که به آینده توییتر متعهد است و گفت که بازخورد کاربران برای ساخت توییتر 2.0 حیاتی است.

Yaccarino یک پلتفرم رسانه اجتماعی را تصاحب خواهد کرد که سعی در معکوس کردن افت درآمد تبلیغاتی دارد و با چالش‌هایی همراه با بار بدهی سنگین مواجه است.

از زمانی که ماسک توییتر را تصاحب کرد، تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند، زیرا نگران بودند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، زیرا شرکت تقریباً 80 درصد از کارکنان خود را از دست داد. ماسک در اوایل سال جاری اذعان کرد که توییتر با کاهش شدید درآمد تبلیغات مواجه شده است.

در حالی که ماسک گفت که Yaccarino به ساخت یک “اپلیکیشن همه چیز” کمک می کند، که قبلاً گفته بود می تواند خدمات مختلفی مانند پرداخت های همتا به همتا را ارائه دهد، انتخاب او برای یک کهنه کار تبلیغات نشان داد که تبلیغات دیجیتال همچنان تمرکز اصلی خواهد بود. از کسب و کار

ماسک مدت هاست که گفته است قصد دارد یک رهبر جدید برای توییتر پیدا کند.

ماسک که همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا است، روز جمعه گفت که معرفی یاکارینو به عنوان رئیس جدید توییتر به او کمک می‌کند زمان بیشتری را به تسلا اختصاص دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)