اندرو تیت با پرونده تجاوز جنسی توسط 3 زن بریتانیایی روبرو شد

دیدن ظهور او دشوار است: اندرو تیت با پرونده تجاوز جنسی 3 زن بریتانیایی روبرو شد

اندرو تیت به اتهام تجاوز جنسی و قاچاق انسان در رومانی دستگیر شد.

سه زن در بریتانیا قصد دارند از اندرو تیت، تأثیرگذار رسانه های اجتماعی جنجالی شکایت کنند و او را به تجاوز و سوء استفاده از آنها متهم کنند. روزنامه گاردین به نقل از شرکت حقوقی McCue Jury & Partners که نماینده این سه زن است، گفت که این دعوا به دنبال “عدالت، پاسخگویی و غرامت برای قربانیان تیت” است. این اقدام همچنین به منظور تشویق “تحقیق جنایی بریتانیا در مورد جنایات تیت به امید محاکمه و محکومیت او در بریتانیا، علاوه بر اتهاماتی که او در رومانی با آن روبرو است” است.

گفت که این سه زن در اواخر دهه 20 و اوایل 30 سالگی هستند روزنامه گاردین این گزارش می افزاید که جرایم ادعا شده بین سال های 2013 و 2016 زمانی که تیت در بریتانیا زندگی می کرد، رخ داده است.

تیت و برادرش در دسامبر سال گذشته در رومانی به اتهام تجاوز جنسی، قاچاق انسان و جرایم سازمان یافته دستگیر شدند. این مرد 36 ساله اوایل ماه جاری پس از رد درخواست دادستان برای بازداشت وی تا اواخر آوریل توسط دادگاه رومانیایی به حبس خانگی آزاد شد. هم تیت و هم برادرش همه اتهامات را رد کرده اند.

همچنین بخوانید | “وقتی بی گناهم ثابت شود…”: اندرو تیت به برشته کردن در پارک جنوبی پاسخ می دهد

اسکای نیوز گفت: در دادخواستی که از سوی این سه زن اقامه می شود، گفته می شود که آنها متحمل صدمات جسمی و روانی شده اند که آنها را برای سال ها کار یا زندگی عادی را متوقف کرده است.

این زنان هشت سال پیش برای اولین بار شکایتی را به پلیس ارائه کردند، اما ادعا کردند که کارآگاهان موفق به بررسی این اتهامات نشدند و از این پرونده صرفنظر کردند.

یکی از آنها گفت: “مشاهده افزایش محبوبیت و نفوذ اندرو تیت، در حالی که می دانستیم او کیست و چه کرده است، برای ما که مورد آزار جنسی و جسمی او قرار گرفتیم، بسیار دشوار بوده است.” اسکای نیوز.

او افزود: “ما قصد داریم در دادگاه ثابت کنیم که اندرو بدرفتار، اجبار و کنترل کننده است و اظهارات عمومی او در مورد زنان خیالی بیش نیست.”