انجمن اتانازی می گوید: فقط برای واکسینه شده به مرگ کمک می کند – RT World News

طبق دستورالعمل های جدید صادر شده توسط انجمن اتانازی آلمان، هرکسی که مایل به کشته شدن است، اکنون باید ابتدا مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا بهبودی از کووید ارائه دهد.


وزیر آلمان تا پایان زمستان «واکسینه، درمان یا مرده» خواهند شد

در بیانیه این گروه مستقر در هامبورگ در روز جمعه آمده است:کمک به خودکشی و بررسی اولیه توانایی بیمار در تصمیم گیری آزادانه دلالت بر نزدیکی فیزیکی بین افراد دارد. با این حال، این دقیقاً پیش شرط گسترش کووید است.

در فوریه 2020، دادگاه عالی آلمان ممنوعیت ارائه اتانازی را لغو کرد و آن را خلاف قانون اساسی دانست.

تعدادی از مناطق آلمان محدودیت های سختی را اعمال کرده اند و ورود افراد واکسینه نشده را از اکثر مکان های عمومی ممنوع کرده اند. در سراسر کشور فقط افراد بهبودیافته یا تلقیح شده می‌توانند وارد رستوران‌ها، موزه‌ها و مکان‌های مشابه شوند، در حالی که حتی افرادی که تست کووید منفی دارند، نمی‌توانند وارد شوند. در میان افزایش موارد، ایالت های زاکسن و باواریا آلمان هر دو همه بازارهای کریسمس را لغو کردند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز دوشنبه به هم حزبی های خود گفت که موج کنونی کووید در آلمان بدتر از هر موج قبلی است و خواستار اقدامات سختگیرانه تر برای مهار آن شد. ینس اسپان، وزیر بهداشت این کشور، از این هم فراتر رفت و مدعی شد:تا پایان زمستان امسال همه در آلمان یا واکسینه می شوند، بهبود می یابند یا می میرند.

این اظهارات در حالی بیان شد که نرخ ابتلا هفت روزه به ازای هر 100000 نفر در روز چهارشنبه رکورد بد جدیدی را شکست و به 404.5 رسید، همانطور که توسط موسسه کنترل و پیشگیری بیماری آلمان، موسسه رابرت کخ گزارش شده است.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید