انتقاد واتیکان از اتحادیه اروپا در کریسمس – اخبار RT World

یک سند اتحادیه اروپا که اکنون لغو شده است و پیشنهاد جایگزینی کلمه “کریسمس” با “تعطیلات” و پرهیز از ذکر برخی از نام‌های مسیحی به منظور فراگیر بودن را می‌دهد، توسط واتیکان مورد انتقاد قرار گرفته است که با واقعیت ارتباط ندارد.

مقاله بحث برانگیز حاوی دستورالعمل های داخلی برای کمیسیون اروپا با واکنش شدیدی از جمله از سوی واتیکان مواجه شده است. پیشنهاد انجام می دهدنه [know] چگونه حتی به تفاوت های درست احترام بگذاریموزیر امور خارجه از مقر کلیسای کاتولیک روم در مصاحبه ای گفت. گرایش “برای ادغام همه چیز“ژست ها”خطر نابودی فرد،” او اخطار داد.

بیشتر بخوانید: کالج سلطنتی مامایی بابت راهنمایی های بیدار شده از “افراد پس از زایمان” عذرخواهی کرد

کاردینال پیترو پارولین اذعان کرد که درست است که تلاش کنیمتمام تبعیض ها را پاک کنید“، اما او از راه پیشنهادی برای دستیابی به آن هدف انتقاد کرد. سند ترویج شده “از بین رفتن ریشه های ما“و نشان داد”فراموشی آنچه واقعیت است،” او گفت.

ما باید ظرفیت ادغام همه این واقعیت ها را بدون نادیده گرفتن آنها، بدون مبارزه با آنها، بدون حذف و به حاشیه راندن آنها دوباره کشف کنیم.

پیش نویس، با هدف نشان دادن “تنوع فرهنگ اروپاییبه گفته هلنا دالی، کمیسر برابری اتحادیه اروپا، تعدادی از مقررات فراگیر وجود دارد. یعنی توصیه می کرد که عبارت «دوره کریسمس” با ” جایگزین شوددوره جشنو توصیه کرد که از نام‌هایی مانند مریم و جان به عنوان نمونه در نشریات استفاده نکنید.

این هفته، پیش نویس به عنوان «سند بالغ نیستبا دالی گفت که دوباره کار خواهد شد و قول داد که کمیسیونش دوباره این موضوع را با یک نسخه به روز بررسی خواهد کرد.