انتخابات 2024 با رئیس جمهور جو بایدن مورد بحث قرار نگرفت

انتخابات 2024 با جو بایدن مورد بحث قرار نگرفت: کامالا هریس

کامالا هریس گفت: این را بدون هیچ ابهامی به شما خواهم گفت.

واشنگتن:

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، که به طور گسترده‌ای دیده می‌شود که به یک وصله سخت سیاسی دست یافته است، گفت که او و جو بایدن در مورد انتخابات 2024 یا اینکه آیا رئیس‌جمهور برای دور دوم نامزد خواهد شد، بحثی نکرده‌اند.

واشنگتن از شایعاتی در مورد رابطه بین هریس و بایدن سر و صدا کرده است و بسیاری از مفسران حدس می‌زنند که اگر بایدن دوباره نامزد نشود، ممکن است هریس در کاخ سفید نامزد نشود.

خانم هریس به دیوار گفت: “من این را بدون هیچ ابهامی به شما می گویم: ما در مورد انتخاب مجدد صحبت نمی کنیم و در مورد انتخاب مجدد صحبت نکرده ایم، زیرا ما سال اول خود را کامل نکرده ایم و در میانه یک بیماری همه گیر هستیم.” استریت ژورنال در مصاحبه ای که روز پنجشنبه منتشر شد.

وقتی از خانم هریس در مورد احتمال نامزدی مجدد بایدن 79 ساله برای ریاست جمهوری پرسیده شد، خانم هریس گفت: “نه به آن فکر می کنم و نه در مورد آن صحبت کرده ایم.”

کامالا هریس تاریخ ساز – اولین زن و اولین سیاه پوست و آسیایی آمریکایی که تا به حال به عنوان معاون رئیس جمهور سوگند یاد کرد – در ابتدا به نظر می رسید که وارث ظاهری باشد.

اما هاله او در میان مطبوعات منفی با ادعای ناکارآمدی کارکنانش، تردید در جایگاه او در دولت و ناامیدی او از وظایف سخت، مانند دسترسی اقلیت به رای دادن و بحران مهاجرت در مرز جنوبی، از بین رفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)