انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده: دونالد ترامپ از رقیب جمهوری خواه تمجید می کند

پیشنهاد ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده: ترامپ از نامزد جمهوری خواه رقیب، یک هندی-آمریکایی تمجید می کند

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه رقیب خود، ویوک راماسوامی، هندی-آمریکایی را تمجید کرده است

واشنگتن:

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، کارآفرین هندی-آمریکایی ویوک راماسوامی را به دلیل عملکرد خوب در نظرسنجی اولیه جمهوری‌خواهان، CBS YouGov، تحسین کرد.

ویوک راماسوامی نامزدی خود برای ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد. او قرار است در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در برابر دونالد ترامپ و نیکی هیلی، نامزد هندی-آمریکایی و دیگران رقابت کند.

دونالد ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که ویوک راماسوامی را دوست دارد زیرا او فقط چیزهای خوبی در مورد او و تمام کارهایی که توسط دولت ترامپ انجام می شود برای گفتن دارد.

دونالد ترامپ در پلتفرم رسانه اجتماعی خود به نام Truth Social نوشت: خوشحالم که ویوک راماسوامی در جدیدترین نظرسنجی اولیه جمهوری خواهان، CBS YouGov، اینقدر خوب عمل می کند.

“او با مایک پنس گره خورده است، و به نظر می رسد در راه دستگیری ران دیسانتیمونیوس است. چیزی که من در مورد ویوک دوست دارم این است که او فقط چیزهای خوبی در مورد “پرزیدنت ترامپ” و همه چیزهایی که دولت ترامپ با موفقیت انجام داده است دارد. انجام شد – به همین دلیل است که او خیلی خوب کار می کند. در هر صورت، برای همه آنها موفق باشید، آنها به آن نیاز خواهند داشت.

پیش از این در ماه فوریه، ویوک راماسوامی، کارآفرین بخش مراقبت های بهداشتی و فناوری، پیشنهاد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 اعلام کرد. ما آنقدر «تنوع» خود را جشن گرفته‌ایم که همه راه‌هایی را که واقعاً شبیه آمریکایی‌ها هستیم را فراموش کرده‌ایم، با آرمان‌هایی که 250 سال پیش یک گروه متفرقه و سرسخت از مردم را متحد می‌کردیم. من عمیقاً به این آرمان‌ها ایمان دارم. راماسوامی در ویدئویی در توییتر نوشت که قصد دارد برای ریاست جمهوری نامزد شود.

او بار دیگر تاکید کرد که این فقط یک کمپین سیاسی نیست، “بلکه یک حرکت فرهنگی است”. او افزود: “ایمان، میهن پرستی و سخت کوشی ناپدید شده است. واکیسم، اقلیم گرایی و ایدئولوژی جنسیتی جایگزین آنها شده است. ما تشنه هدف هستیم، اما نمی توانیم به معنای آمریکایی بودن پاسخ دهیم. ما مشتاق این پاسخ هستیم.”

در نظرسنجی CBS News/YouGov از رای دهندگان احتمالی جمهوری خواه، آقای راماسوامی کمی جلوتر از نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد بود.

ویوک راماسوامی 37 ساله اهل جنوب غربی اوهایو است. مادرش روانپزشک سالمندان بود و پدرش به عنوان مهندس در جنرال الکتریک کار می کرد. راماسوامی گفت: “تنوع” نقطه قوت ما نیست. قدرت ما مجموعه آرمان هایی است که ما را در بین تفاوت هایمان متحد می کند. بدون آن، “تنوع” بی معنی است.”

وی افزود: “ما در فرهنگی زندگی می کنیم که حقیقت را رد می کند و نسبیت گرایی را می پذیرد؛ برابری را رد می کند و “برابری” را می پذیرد؛ برتری را رد می کند و قربانی را می پذیرد. من اول از همه طرفدار آمریکا هستم، اما ابتدا باید دوباره کشف کنیم که آمریکا چیست. “

ویوک راماسوامی دومین هندی-آمریکایی است که پس از نیکی هیلی در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 شرکت می کند.