اقتصاد ایالات متحده “در حال سقوط” – ترامپ – اخبار RT World

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که آمریکا یک “ملت شکست خورده” است که در حال افول است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، هفته گذشته در کنوانسیون انجمن ملی تفنگ (NRA) در ایالت ایندیانا گفت که آمریکا و اقتصاد آن با چالش های بزرگی روبرو هستند که می تواند موقعیت واشنگتن را در جهان تضعیف کند.

ترامپ در حالی که درباره جاه طلبی های خود برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 صحبت می کرد، مدعی شد که دولت بایدن کشور را با سیاست خارجی و داخلی خود به مرز فروپاشی رسانده است.

“ایالات متحده آمریکا یک آشفتگی است. اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است. رئیس جمهور سابق اعلام کرد. دلار آمریکا است “سقوط” وی همچنین مدعی شد که واحد پول آمریکا “به زودی دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود.” این به اندازه واشنگتن خواهد بود “بزرگترین شکست در 200 سال گذشته” و بود “تا چند سال پیش غیرقابل تصور” ترامپ جمعه گذشته هنگام سخنرانی در کنوانسیون NRA در ایندیاناپولیس گفت.


پیش بینی دلار آمریکا برای از دست دادن سلطه جهانی

رئیس جمهور پیشین با بیان اینکه شکست های دولت بایدن در حوزه سیاست خارجی باعث شده است که روسیه با چین نیروهای خود را بپیوندد، افزود: مسکو و پکن به همراه ایران و کره شمالی اکنون یک اتحاد را تشکیل داده اند. “ائتلاف تهدیدآمیز و مخرب.”

“ما هرگز در زندگی خود در معرض چنین خطری قرار نگرفته ایم. من معتقدم که این خطرناک ترین زمان در تاریخ کشور ما است. وی با اشاره به اینکه دولت بایدن نتوانست از تشدید تنش بین واشنگتن و مسکو جلوگیری کند، گفت: استفاده از تسلیحات هسته‌ای از جمله از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اکنون مطرح می‌شود.

به گفته ترامپ، دولت فعلی کارهای بیشتری انجام داده است “خسارت” به ایالات متحده از “پنج بدترین” رؤسای جمهور در تاریخ کشور، اگرچه او رهبران پیشینی را که به آنها اشاره می کند، شناسایی نکرد.

ما ملتی در حال شکست هستیم، ملتی در حال زوال هستیم.

ترامپ که قصد خود را برای نامزدی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 تایید کرده است، قول داد “آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” در صورت انتخاب شدن با این حال، او همچنان درگیر چندین موضوع حقوقی است، از جمله یک پرونده جنایی مربوط به امور مالی کمپین.

ترامپ در سخنرانی روز جمعه خود بارها این پیگرد قانونی را مداخله دموکرات ها در انتخابات توصیف کرد و تاکید کرد که مسائل حقوقی او تلاش او برای بازگشت به کاخ سفید را از مسیر خارج نخواهد کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: